infra/ipl/laser

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • infra/ipl/laser
    גיא
    12/12/2007

    היי גלי
    אני מטופל מגיל 21 במכשירים שונים להסרת שיער מאיזור חזה בטן וגב החל מאפילייט HAIRLESS אלכסנדריט ,LIGHTSHEAR , סופרנו .מספר הטיפולים הכללי לכל איזור הוא מעל 30
    אחרי 10 שנים של טיפולים התוצאה היחידה היא שהשיערה נהיתה פלומתית יותר (לא איבדה את הפגמנט כלומר עדיין שחורה) נראה שכמות השיער לא השתנתה. צבע העור שלי בהיר.
    האם האפשרות שמכשירים חדשים היום בטכנולוגית IPL או אינפרא יתנו תוצאה יותר טובה מהלייזר השונים (אם כן אשמח לשמוע מהם החידושים ואיזה מכשירים חדשים יש כיום)?
    אציין : בדיקת הורמונים טסטוסטרון ומין שונים נמצאה נורמלית, לא לוקח תרופות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    infra/ipl/laser

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגיא

    13/12/2007

    שלום גיא
    מעט יוצא דופן התיאור שלך,כי 30 טיפולים וחלק מהמכשירים ידועים כטובים,זה יותר מדי.
    לדעתי מה שקרה אצלך אולי קשור לעובדה שהתחלת את הטיפולים בגיל 21 ,כלומר צעיר ועדיין ללא סיום המופע של הצמיחה.לכן כל מה שהתווסף לך ,בהתבגרך, נותן לך תחושה שאין לך הפחתה.
    כמובן אני גם לא יודעת באיזו מיומנות השתמשו במכשירים שציינת,מה סף הכאב שלך ,מה התורשה שלך וכ"ו וכ"ו...
    אם השיער דק אך שחור ,יש מצב להתקדמות במכשירים טובים ומטפלים מיומנים. ה-IPL של חב' מוכרות יכולים להיות יעילים מאד,אך עדיין לא בטוח שיותר מהלייזרים (שהם אגרסיביים יותר).
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו