שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    יויו
    07/02/2011

    שלום רציתי לשאול שאלה כללית בנוגע להסרת שיער בבית השחי.
    ברצוני לעשות טיפול כזה, אך אני מתלבטת בין שתי שיטות טיפול:
    1) השיטה של אמריקן לייזר אותה הם מתתארים כך : "לייזר ו- DPC הינם 2 טכנולוגיות מבוססות אור הפועלות בעיקרון זהה: אנרגיית האור הנפלטת מהמכשיר נקלטת על ידי הפיגמנט (מלנין) שבשערה, מומרת לאנרגית חום הפוגעת בכלי הדם המזינים את זקיק השערה וגורמת להשמדת הזקיק. ההבדל העיקרי בין הטכנולוגיות נעוץ באורך הגל.
    בעוד שבלייזר אורך הגל של קרן האור קבוע, מאפשרת טכנולוגיית ה- DPC אורכי גל שונים, כולל אורך הגל של הלייזר! בנוסף, רק בטכנולוגיה זו מתאפשרת שליטה במאפייני פולס האור בהתאם לגוון העור והשערה של המטופל/ת"
    2) השיטה של הSHR אותה מתארים כך :טכנולוגיית SHR היא מקור אור רב עוצמה (AFT ), רחב פס או לייזר דיודה,הפועל בתדירות ובהספק ממוצעים גבוהים ובאנרגיה נמוכה.
    אפיון הפרמטרים ויחסי הגומלין (האופטיים-ביולוגיים) של טכנולוגיית ה- SHR
    עם העור, מאפשרים את העברת האנגריה האופטית דרך רקמת העור החיצונית
    (האפידרמיס) וספיגתה ברקמת העור הפנימי (דרמיס), תוך כדי חימום מבוקר
    ויעיל של אזור המטרה בשני אופנים: כללי ובררני. בשל ייחודה, טכנולוגיית SHR
    מאפשרת טיפולים בכל גווני העור, בהיר עד כהה ללא מגבלה, וברוב צבעי השערה בכל אזורי הגוף וזאת בניגוד לטכנולוגיות אחרות .
    אשמח אם תוכלי לייעץ לי באיזה שיטה כדאי לעשות והאם זה לא מסוכן לעשות זאת באזור בית השחי(בגלל בלוטות הלימפה) ברצוני לציין גם כי אני רזה יחסית - גובה 1.70 ומשקל 50.
    תודה על העזרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר מיכאל שוחט
    07/02/2011

    בבתי השחי בדכ תוצאות מצוינות אין סכנה לפגיעה בבלוטות הלימפה שני הטכנולוגיות טובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך..

    יויו
    08/02/2011

    הבעיה היא שיש לי עור בהיר יחסית וגם שיער עדין יחסית ובהיר. כלומר באזורים אחרים כמו רגליים, ידיים וכדומה אני לא יכולה לעשות טיפול. אך בגלל שבבית השחי אני מגלחת כבר שנים השיער שלי שם חזק ושחור.
    1) האם בשביל מישהי כמוני מתאימה שיטה אחת יותר??
    2) אם אני עושה טיפול באחת השיטות לא יהיה בוודאות סיכון לכוויות?איזה שיטה ממולצת יותר מבחינת פחות סיכון?
    3) האם בוודאות אין סיכוי לפגיעה בכלי הדם או בלוטות לימפה באזור ?

    תודה רבה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו