רק ככה באופן כללי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רק ככה באופן כללי...
    חן :)
    28/03/2011

    מי שרוצה לדעת..
    אני בת 23, רווקה גרה באיזור הצפון.
    די שעירה באיזור הפנים. לפני כשנה התחלתי לחקור את כל הנושא של הסרת שיער לצמיתות.
    עברתי על כל אתר אפשרי, חיפשתי וקראתי בכל מקום ובסופו של דבר החלטתי על הסרת שיער בלייזר.
    יצרתי קשר עם 4 מרפאות: פרופורציה, רונית רפאל נאטורופיל ואלישע.
    ברשת פרופורציה הודיעו חד משמעית כי הם לא מבצעים את הטיפול.
    לפגישת הייעוץ בנאטורופיל הגעתי כשנכנסתי למקום לא בדיוק אסתטי בלשון המטעה... מקום אפלולי ולא סימפטי... (במסדרון עמדה עגלת קוראסונים להתפחה(?!) קיבלתי הצעת מחיר ויצאתי.
    ברונית רפאל האווירה הייתה חיובית יותר, אך פגישת הייעוץ הייתה בגישת שיפוט, מנהלת הסניף שפטה אותי על כל שאני גרמתי לעצמי להגיע למצב השיעור במקום "לשמוח" שיש לה עבודה. יש להדגיש כי המקום אסתטי ומסודר אך המחיר יקר נורא לאנשי הפריפרייה.
    לאלישע אסתטיקה הגעתי ללא תיאום פגישה, במקרה היה פנוי ונכנסתי לשיחה קודם עם הרופאה (לא הייתה שיחה עם רופא במרפאות הקודמות) הרופאה שאלה שאלות בדקה את עובי וצבע השערה ועוד כל מיני דברים ובסופו של דבר החליטה שאני מתאימה לטיפול (יש!!!) לאחר מכן הראו לי את חדר הטיפולים ובסופו של דבר קיבלתי הצעת מחיר. עוד באותו ערב התקשרתי לקבוע תור לטיפול!!!
    האמת, שבתור נציגת מכירות, שיטת ה"אתה כבר לקוח" עובדת הרבה יותר טוב מאשר "השמץ את המתחרה" או "השפל את הלקוח".... בהצלחה לכל מי שעדיין לא התחיל. אני ממליצה בחום על אלישע!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רק ככה באופן כללי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה חן, בדיוק התחלתי לחפש

    עידית
    28/03/2011

    גם אני התחלתי מסע חיפושים, אבל אני גרה בת"א.

    הייתי אתמול בנאטורפיל, והציעו לי הסרת שיער בלייזר בכל הרגליים ב- 4000 ש"ח. היו מאוד נחמדים והיה שם נקי. לצערי אמרו שהם לא מבטיחים יותר מ- 50% הצלחה כי יש לי תת פעילות של בלוטת התריס.

    בכל אופן אני מתכוונת לבקר בכל המכונים בסביבה, להתרשם, לקבל הצעות מחיר ולהחליט אח"כ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין על מה

    חן :)
    28/03/2011

    כתבתי והבהרתי שאני מדברת על סניף ספיציפי.... זה לא שיש לי משהו נגד המרפאות האחרות, פשוט זו שברתי הייתה הכי נקייה ונעימה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו