לא ללכת לשם!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא ללכת לשם!!!!!!!
    נינה
    07/05/2011

    אני מצטערת על הרגע שקניתי קופונים למקום המזלזל והמביך הזה!!! ברגע שנכנסתי התנפלה עליי אחת הנשים שם והמליצה לי לרכוש ב-4000 ש"ח להסרת שיער בכל הגוף (אחרי הנחה), בהתחלה ניסתה להיות נחמדה וברגע שלא רציתי לא נתנה לי אפילו לשאול שאלות על הטיפול שם. בתור חיכו המון אנשים - לפחות 23 בנות והיה בלגן אדיר הגעתי באמצע העבודה וכמובן שאיחרתי לחזור. הכניסו את הבנות שעשו רעש ולא הכניסו לפי התור. כל הבחורות שעובדות שם נראות כאילו עובדות בבית בושת ולא במקום שמכבד את עצמו, המנהל צורח שם ומתעלם מכולם, כשכבר נכנסתי לחדר הטיפולים שהיה נראה מאוד מצחין ומלוכלך המטפלת גם יצאה וחזרה תוך כדי ומטפלות אחרות נכנסו באמצע - אין יחס נורמלי לאנשים, הרגשתי ממש מגעיל שהגעתי למקום המבזה הזה ובנוסף גם שילמתי על חנייה 40 שקל. כשקבעתי תור שני ביטלו לי אותו באותו יום בטענה שאבא של המטפלת נפטר ועכשיו לאחר שקראתי את התגובות הבנתי שזה סתם תירוץ ושהם מבטלים לכולם באותו יום כדי לקבל לקוחות חדשים.

    בנוסף לזה, נהיו לי סימנים של כוויה בשני בתי השחי ואני מצטערת מאוד שלא קראתי על המקום הזה לפני שהגעתי אליהם.

    חייבים לעשות לזה סוף, ללכת לכלבוטק ושהמקום ייסגר

    דבר נוסף, מי שהגיבה לטובת העסק בכל התגובות זוהי מישהי מטעמם, כל התגובות בדיוק באותו נוסח אבל בדיוק.

    בקיצור אל תגיעו למקום הזההההההה ואמן והם ייפלו ולא יגרמו יותר לאנשים עוול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא ללכת לשם!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא כתבת לאן לא ללכת...

    מאיה
    08/05/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו