הסרת שיער דק ובהיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער דק ובהיר
    ג'סיקה
    18/05/2011

    שלום רב
    אני סובלת משיעור יתר ולאחר בירור מול אנדוקרינולוגית הסתבר שמדובר בסיבה גנטית ולא הורמונאלית לכן היא הציעה לי להתחיל בטיפולי לייזר. התחלתי טיפולי לייזר וIPL באיזור שונים בגוף, אך הבעיה העיקרית היא איזור החזה שבו השיער יחסית דק ובהיר. לכן אני מפחדת לגלח את האיזור לצורך טיפולי לייזר כי לא ברור לי אם זה בכלל אפקטיבי.
    עברתי טיפול אפילציה אחד באיזור קטן של החזה אך זה השאיר לי מן כתמים חומים,לדעתי מדובר בפיגמנטציה. כיצדאתם ממליצים לי לטפל באיזור הזה עם שיער פלומתי יחסית? אני מאוד מעוניינת להיפטר משיער זה.
    אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער דק ובהיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער דק ובהיר - תגובה

    סופי ברנר
    19/05/2011

    שלום ג'סיקה,

    היום יש מכשירי לייזר מותאמים במיוחד לשיער דק בהיר ופלומתי ובחלק מהמקרים גם ניתן לא לגלח אותו. הדגש הוא על לייזר!!! IPL לא יעזור במקרה הזה, כי העוצמות שלו נמוכות והוא לא מסוגל לזהות שיער בהיר.
    במידה ותחליטי להגיע ליעוץ אצלינו אני באופן אישי אשמח לאבחן אותך ובמידה וניתן לעזור לך נשמח לעמד לרשותך.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגישת יעוץ במרפאת care

    ג'סיקה
    20/05/2011

    לסופי שלום,
    בזכות התשובה שלך ביקרתי היום במרפאת care בת"א לצורך אבחון השיער הפלומתי בחזה. כרגע אני קצת מבולבלת מכיוון שקיבלתי שתי תשובות סותרות. היועצת סיפרה לי שהמכשיר שיתאים למקרה שלי הוא קנדלה מכיוון שהוא מזהה שיער פלומתי. אך היא הדגישה שעלי לגלח את השיער ושיש סיכוי שבהמשך יהיה לי מצב של החמרה והשיער יהפוך להיות יותר כהה וגס. לאחר מכן היא קראה למטפלת שתאבחן אותי והמטפלת ציינה שאסור בכלל לגלח את השיער אלא שעוברים עם המכשיר על השיער הפלומתי ולאחר שהוא נשרף אז מנגבים אותו בגזה לחה ובמשך השוע הראשון לא יהיה שיער ורק לאחר מכן הוא צומח ונושר שוב. המטפלת עודדה אותי ומסרה שיש אפשרות לקבל תוצאות טובות. אודה לך אם תוכלי לחדד לי את העניין מכיוון שאני מעוניינת להתחיל כבר את הטיפולים אצלכם.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו