מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מצב לא ברור!!!- אופירהאופירה11/07/2011
אני מודה לך על תשובתך.
להלן תוצאות בדיקות תפקודי כבד:
26/06 27/06 03/07 08/07
227 122 141 123- AST
532 411 228 166- ALT
389.9 327 256.3 267- ALKP
414 377 487 - GGT
533 - LDH
יש לציין שהבדיקות נעשו בתאריכים 26/06 וב03/07 בק"ח מכבי ושער במעבדות שונות.
כמו כן, כאב בטן הרשאון היה בערך ב16.06 ונמשך כל היום. ואחרכך עוד 2 פעמים שאחרון ב04/07 נמשך בערך חצי שעה +. כמו כן, מספר פעמים בחילות קלות.
אני בדיאטה. מוכנה לעשות הכל ומאוד חוששת מERSP.
תודה לך על ההבנה ורצון לעזור. בשנת 93 היה לי סרטן שד ואני לא שקטה, למרות שהבדיקות לא מראות תהליך כלשהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצב לא ברור!!!- אופירה-המשך- תיקון
אופירה12/07/2011תיקון מהפניה קודמת
ALT- 26/06-532
411- 27/06
03/07-228
08/07-166
AST-26/06-227
27/06-122
03/07-141
08 26/06-390
27/06-327
256-03/07
267-08/07
GGT-26/06-414
27/06-3 דעתך? מה לעשות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצב לא ברור!!!- אופירה - תגובה
פרופ` אלי צוקרמן13/07/2011בשלב הזה נראה אכן שיש נסיגה מהירה. ההפרעה אינה קשורה למחלת הסרטן ממנה הבראת. לאור נסיגה מהירה (בעיקר ב AST) וצרוף של כאבי בטן קיימת בהחלט אפשרות של מחלת רבני דרכי המרה אע"פ שב US לא נראו אבנים בכיס. קיימת אפשרות של אבן או "פירור" שנפלטו. ALP ו GGT חוזרים לתקים בד"כ לאט יותר. אם את מרגישה כעת סביר הייתי מציע לחזור על הבדיקות כל שבועיים עד שיחזרו לתקין (הזמן הצפוי עד 2-3 שבועות). אם לא יש לבצע הערכה חוזרת. בשלב זה אין צורך ב ERCP.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצב לא ברור!!!- אופירה - תגובה
פרופ` אלי צוקרמן13/07/2011בשלב הזה נראה אכן שיש נסיגה מהירה. ההפרעה אינה קשורה למחלת הסרטן ממנה הבראת. לאור נסיגה מהירה (בעיקר ב AST) וצרוף של כאבי בטן קיימת בהחלט אפשרות של מחלת אבני דרכי המרה אע"פ שב US לא נראו אבנים בכיס. קיימת אפשרות של אבן או "פירור" שנפלטו. ALP ו GGT חוזרים לתקים בד"כ לאט יותר. אם את מרגישה כעת סביר הייתי מציע לחזור על הבדיקות כל שבועיים עד שיחזרו לתקין (הזמן הצפוי עד 2-3 שבועות). אם לא יש לבצע הערכה חוזרת. בשלב זה אין צורך ב ERCP.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצב לא ברור!!!- אופירה - תגובה
פרופ` אלי צוקרמן13/07/2011בשלב הזה נראה אכן שיש נסיגה מהירה. ההפרעה אינה קשורה למחלת הסרטן ממנה הבראת. לאור נסיגה מהירה (בעיקר ב AST) וצרוף של כאבי בטן קיימת בהחלט אפשרות של מחלת אבני דרכי המרה אע"פ שב US לא נראו אבנים בכיס. קיימת אפשרות של אבן או "פירור" שנפלטו. ALP ו GGT חוזרים לתקים בד"כ לאט יותר. אם את מרגישה כעת סביר הייתי מציע לחזור על הבדיקות כל שבועיים עד שיחזרו לתקין (הזמן הצפוי עד 2-3 שבועות). אם לא יש לבצע הערכה חוזרת. בשלב זה אין צורך ב ERCP.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

