תוצאות בדיקת מעבדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקת מעבדה
    יוסי
    25/07/2011

    שלום רב,
    לפני כ-10 חודשים התגלה אצלי וירוס של הפטיטיס C במקריות בעת תרומת דם, עשיתי את כל הבדיקות כולל ביופסית כבד - לא נמצאו שום סימנים של פיברוזיד גם הבדיקות דם היו בסה"כ די טובות מלבד ALT 47 . עכשיו בצעתי בדיקות דם נוספות שוב התוצאות טובות ו ALT אף ירד ל-42 . בחלק מהבדיקות בוצעו גם בדיקות של מערכת החיסונית להלן התוצאה:
    Immunoglobulin M 107.0 mg/dl, .(...*......).
    Immunoglobulin G 1340.0 mg/dl.(......*...).
    Immunoglobulin A 61.0 mg/dl , *(..........).

    כפי שניתן לראות רק Immunoglobulin A הוא מתחת לרף התחתון, על מה זה יכול להעיד האם זה קשור באיזה שהיא צורה לוירוס ? והאם בכלל כדאי לי בשלב זה להתחיל טיפול תרופתי ? מוצע לי גם טיפול אפשרי במסגרת של מרפאה בבית חולים בתור ניסוי קליני בתרופות שעוד לא נכנסו לססל התרופות בישראל עדיין.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת מעבדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת מעבדה - תגובה

    פרופ` אלי צוקרמן
    25/07/2011

    אין קשר לרמת IGA ולנגיף. רצוי לבצע בדיקה לנוגדנים למחלת ציליאק. אם הבדיקה תקינה בהחלט הייתי ממליץ על טיפול במסגרת מחקר עם תרופות חדשות אנטי ויראליות שלא נכנסו עדיין לסל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו