ממצאים בכבד לאור ביצוע סיטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממצאים בכבד לאור ביצוע סיטי
    דני
    07/09/2011

    שלום, באוגוסט 2010 אותרתי כחולה סרטן (רמה 3) במאי הגס ועברתי ניתוח להסרת הגידול וסדרה של טיפולים כימותרפיים שהסתיימו באפריל 2011. ביולי 2011 ביצעתי סיטי לביקורת ונמצא כי הכל תקין למעט סימטופים בכבד כדלקמן :"הכבד בגודל תקין בעל מרקם מאוד הטרוגני, ניתן לזהות אזורים היפודנסיים בלתי מוגדרים ומפושטים בשתי אונות הכבד, הממצאים הנ"ל אינם ספציפיים חדשים לעומת בדיקה קודמת ויכולים להתאים להסננה שומנית הטרוגנית על רקע טיפול כימותרפי או פיזור משני התחלתי עם נגעים בלתי מוגדרים"
    מה הסבירות שיש לי התפתחות של סרטן גם בכבד? ומה הסיכויים לצאת מזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאים בכבד לאור ביצוע סיטי - תגובה

    פרופ` איתן מור
    08/09/2011

    הפענוח של הסיטי אינו חד משמעי ואני תוהה אם הוא בוצע עם הזרקת חומר ניגוד בשלוש פאזות בכל מקרה מגיע לך בדיקת PET CT וכדאי לבחון היטב את הממצאים לאחר ביצוע בדיקה זו.
    כ"כ צריך לקחת לך בדיקת שם ל CEA סמן של הגידוול במעי.
    אשמח לשמוע את התוצאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול במעי הגס

    דני
    10/09/2011

    פרופ' מור שלום, ראשית תודה על התגובה המהירה. לגבי CEA סמן של הגידול במעי אני לא יודע אם עשו אבל אני יודע שי פתלוגיה של הגידול לאחר הניתוח. מצרף לך את הקובץ של הפתלוגיה ואשמח לדעת באם אכן בזה המדובר. במידה ולא, האם ניתן כעת (שנה לאחר הניתוח) לעשות בדיקה מעין זו ואם לא אז מה עושים ?
    המון תודות


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול במעי הגס - תגובה

    פרופ` איתן מור
    10/09/2011

    שלום דני,
    מסקירת החומר נראה לני שיש בעיה הדורשת טיפול מיידי. האונקולוג המטפל בך היה אמור להפנותך ל PET CT ובהתאם לממצאים להתקדם בטיפול. אם יש לך קושי לקבל טיפול היכן שאתה מטופל (כך זה נראה לי), אתה יכול לבוא אלינו לבילינסון דרכי (הכתובת למטה 052-3598503 יעל) או ישירות לאונקולוג דר' שטמר050-4065467. כדאי שתבצע במקביל בדיקת דם ל CEA -הפניה ע"י רופא המשפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות PET-CT ובדיקת דם CEA

    דני
    21/09/2011

    פרופ' מור שלום, בהתאם להמלצותך דרשתי וביצעתי סריקת PET-CT וכן בדיקת דם מסוג CEA.
    תוצאות בדיקת הדם היא 2 ולא כל כך ברור לי מה המשמעות. אשמח אם תוכל לתת לי איזשהו הסבר.
    כמו כן מצרף לך את תוצאות ה PET-CT. נראה כי הכל תקין אך אודה לך אם תוכל לתת לי את חחו"ד שלך. כמו כן מבקש לדעת עד כמה בדיקת ה PET-CT אמינה והאם יש בדיקות אמינות יותר ?
    בתודה מראש


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות PET-CT ובדיקת דם CEA - תגובה

    פרופ` איתן מור
    22/09/2011

    שלום דני
    ראשית אני שמח לשמוע את התוצאה של ה PET CT שלמעשה שוללת הימצאות של מחלה גרורתית בכבד כך גם בדיקת ה CEA< 5 רק מחזקת קביעה זו.
    תמשיך מעקב אונקולוגי בביצוע CEA ואולטראסאונד של הכבד כל 6 חד'
    שנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו