חששות לפני תחילת טיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חששות לפני תחילת טיפול
    אבי
    16/10/2011

    שלום רב,
    אני בן 37, בדרך כלל בריא. לפני שבועיים, בעת בדיקה שגרתית, התברר כי מחלת הצהבת B,שאותה אני נושא מזה הרבה שנים, התפרצה אצלי. ה- HBV DNA היה ברמה של 33K ותפקודי הכבד החלו לעלות ( GPT-ALT ברמה של -74 ו-GOT-AST ברמה של 45).
    הרופא המטפל (והמעולה) המליץ על התחלת טיפול מהיר בברקלוד, אך מכיוון שחיכו לו עשרות חולים מחוץ לחדר לא היה זמן לשאול אותו שאלות ועולים בי חששות:

    האם באמת יש צורך בה למרות שתפקודי הכבד החלו להתייצב (ה- ALT נסוג לרמה של 52 וה-AST ל-40)? אם התרופה לא מביאה להכחדת הנגיף, האם אין זה אומר שצריך טיפול לכל החיים?

    מה קורה כאשר מפסיקים את התרופה? האם המחלה לא יכולה להתפרץ ברמה מסוכנת יותר?

    האם זה יכול לפגוע בפוריות שלי (הבקשה שנשלחה להקפאת זרע נדחתה על ידי הקופה ועברתי לא מעט צילומי רנטגן ובדיקות CT בטיפולים אחרים).

    תודה על זמנך, ויום טוב שיהיה,
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חששות לפני תחילת טיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חששות לפני תחילת טיפול - תגובה

    פרופ` אלי צוקרמן
    23/10/2011

    השיקול לטיפול קשור בעוד מספר גורמים כולל חומרת המחלה הנקבעת על ידי ביופביית כבד או באמצעים אחרים. משך הטיפול קשור בבדיקות הסרולוגיות ובהחלט עשוי להמשך שנים רבות. אין תופעות לואי משמעותיות ואין פגיעה בפוריות. מציע שתתיעץ עם הרופא המטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו