הטלת שטן מרובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הטלת שטן מרובה
    מושתל
    20/11/2011

    פרופ' שלום,
    אני בן 24, מושתל כבד כבר 5 שנים על רקע היפטיטיס ב', מקבל תרופות : סלספט יום 2500 mg ויום 2000 mg , פרוגרף 3 mg ביום, אדיפוביר, ו-Hepagam שזה נוגדנים לוירוס שמקבל אותו דרך הווריד כל חודשיים וחצי .

    יש לי בעיה שאני נוטל שטן באופן מרובה, הבעיה הזאת היא לא חדשה, אם אני שותה קצת מים אז אחרי זמן כל כך קצר אני נכנס לשירותים, אני תמיד עושה בדיקות דם וכל הבדיקות תקינות, התופעה הזאת היא לא חדשה אצלי . מה יכול להיות הבעיה ? מה הסיבה העיקרית לבעיה הזו ?

    תודה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הטלת שטן מרובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך!!

    לימור
    21/11/2011

    בס"ד
    שלום לך
    אשמח לדעת איך חייך נראים לאחר השתלה ?
    אני אולי אצטרך לשקול השתלה

    אם תוכל אשמח לשמוע ממך

    תודה לך וכל הישועות
    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיים לאחר ההשתלה ..

    מושתל
    21/11/2011

    שלום רב,
    קודם כל אני מקווה שלא תצטרך לניתוח של השתלת כבד ושתהיה בריא עם הכבד הנוכחי :)
    אני אדבר על עצמי ועל השלבים שעברתי, זה היה בשנת 2004 כשעשיתי בדיקות דם ויצא שיש לי וירוס היפטיטיס ב', מאז שנת 2004 עד שנת 2006 הייתי במעקב אצל הרופא כל 6 חודשים ומקבל תרופה נגד הוירוס . בשנת 2006 התחיל המצב הבריאותי שלי להתדרדר ואז נכנסתי לבית חולים הדסה ושמה אשפזו אותי חודש שלם, ובתקופת האשפוז המצב שלי היה הולך ומתדרדר בלי סימן של שיפור עד שהרופאים אמרו לי שאני חייב לעשות השתלת כבד, חזרתי הביתה ואחרי 10 ימים התקשרו אלי מבית החולים ועשיתי את ההשתלה, אחרי ההשתלה הייתי מאושפז עוד חודש בבית חולים, כי ישנם סיבוכים אחרי הניתוח כמו דחיית הכבד המושתל, ואז נותנים כל מיני תרופות שמדכאות את מערכת החיסון כדי שהגוף יקבל את הכבד המושתל, ואז אחרי שמאזנים את כמות התרופות ומצב יהפוך ליותר טוב אז משחררים את המושתל, אז אחרי ההשתלה ישנם אשפוז של חודש או יותר .
    אחרי השחרור מבית חולים לאט לאט החיים חוזרים כמו שהיתה אחרי המחלה, הכל חוזר רגיל, אבל השנה הראשונה אחרי ההשתלה ישנם סיבוכים, אחרי שמקבלים כמה תרופות שמדכאות את מערכת החיסון בכמות גדולה, עם הזמן הרופא מפחית את מינון התרופות כי קבלת תרופות מסוג זה במינון גבוה עושה כמה סיבוכים ותופעות לווי עם השנים, כמו סיבוכים בתפקודי כליה-גידולים בעור, ועוד הרבה סיבוכים, אבל זה לא תמיד ככה, לא כל מושתל מופיעות תופעות אלה, ישנם מושתלים כבד כבר 20 שנה וכמעט אין להם תופעות אלה . אז השנה הראשונה אחרי ההשתלה ישנם קצת בעיות ואולי שתחזור לבית חולים מהרבה סיבות, הסיבה העיקרית היא דחיית הגוף האיבר המושתל, אבל תוך אשפוז של כמעט 4 ימים הכל טוב עם קבלת תרופה דרך הווריד . אני עד עכשיו אושפזתי אחרי ההשתלה כמעט 4 פעמים מסיבה שהיתה לי דחיה קלה, ורובם היו בשנה הראשונה אחרי ההשתלה, וגם אושפזתי עוד כמה פעמים כי היה לי שפעת, והשפעת תתמשך כמה שבועות כי מערכת החיסונית של המושתל היא נמוכה וחלשה .
    כיום אני מקבל 3 סוגים של תרופות שהם : פרוגרף - סלספט - אדיפוביר .
    אדיפוביר זה לוירוס שהיה לי בכבד ולא כל מושתל או כל מי שיש לו מחלה בכבד מקבל אותו . ואני מקבל את הפרוגרף במינון קטן והסלספט במינון גבוה ועם הזמן הרופא מוריד לי במינון לאט לאט עד שנגיע למינון כל כך קטן עם קבלת הגוף הכבד המושתל .
    עכשיו אני חי רגיל כמו כל אדם אחר, יצאתי לחו"ל, למדתי באונ', ועוד מעט יהיה לי עבודה גם .. הכל רגיל אחרי ההשתלה, לא צריך לפחוד :)
    אני מטחל לך רפואה שלמה, וגם אם אתה רוצה לדבר איתי טלפון אני מוכן, וגם אם אתה רוצה שנתראה ונדבר עוד יותר גם בשמחה .

    תהיה בריא ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך ושהשם ישמור אותך תמיד

    לימור
    22/11/2011

    בס"ד
    אשרייך שזיכית אותי להעריך את חיי יותר ממה שהערכתי
    לי יש שחמת כבד , והכבד לא מתאושש לפחות כרגע
    אני בת 36 ( אוטוטו)
    ומקווים שעד האולטרסאונד הבא יראו שיפור ואולי לא אצטרך לחשוב על האופציה של השתלה
    אני מאחלת לך חיים מלאים בתוכן ועשייה
    וכל הישועות ובשורות טובות

    תודה לך
    אם אזדקק לתשובה נוספת אני אעלה כאן לפורום לחפש אותך

    תודה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטלת שטן מרובה - תגובה

    פרופ` אלי צוקרמן
    22/11/2011

    ראשית חשוב לקבוע כמות השתן היומית האם היא אכן מרובה מבחינת הנפח או מדובר בתכיפות גדולה של מתן שתן. הבירור שונה בכל אחת מהאפשרויות. אם מדובר בכמות שתן גדולה (פוליאוריה) אזי הבירור יותר בכוון אנדוקריני. אם מדובר בנפח תקין אולם בתכיפות גוברת הבירור בכוון אורולוגי כולל בדיקה אורודינמית של שלפוחית השתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו