טיפול בהפטיטיס סי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בהפטיטיס סי
    מירה
    01/02/2012

    שלום. בת 53, אובחנתי כחולה בהפטיטיס סי ג'נוטייפ A3. אמורה להתחיל טיפול בן חצי שנה של זריקות וכדורים. הבנתי שלתרופות אלה יש תופעות לוואי קשות. אני אם לארבעה ילדים בגילאי העשרה. האם אוכל לתפקד כרגיל? עד כמה הטיפול ישפיע על חיי היומיום שלי? מאד מודאגת.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בהפטיטיס סי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בהפטיטיס סי - תגובה

    פרופ` אלי צוקרמן
    07/02/2012

    שלום רב
    תופעות הלוואי אכן אינן פשוטות אולם הן מאוד אינדיבידואליות. יש חולים שממשיכים לתפקד ולעבוד כרגיל למרות תופעות לוואי ) ויש חולים אשר תפקודם נפגע משמעותית. מאחר ומדובר בטיפול בן 6 חודשים ולא שנה, ניתן לסבול את הטיפול יותר בקלות. בנוסף קשה לצפות מראש מי יגיב עם תופעות לוואי קשות ובאיזו עוצמה. אני מציע למטופלי להתחיל ולראות את התגובה בשבועות הראשונים. אם לא ניתן לתפקד או להמשיך, תמיד אפשר להפסיק את הטיפול ואז תופעות הלוואי הפיכות. יש לזכור כי הטיפול מאפשר החלמה מהזיהום הנגיפי בעיקר אם מדובר בגנוטיפ 2 או 3 בשיעור גבוה מגנוטיפ 1 ולאחר זמן קצר יותר של טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו