תפקודי כבד מאד גבוהים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפקודי כבד מאד גבוהים
    מורן מחלוף
    20/09/2012

    שלום
    אימי בת 60 ובשל תלונות על "בטן מתהפכת" בחילות וסחרחורות היא הופנתה לבדיקות דם. הבדיקות הראו ערכים מאד גבוהים של תפקודי כבד (GGT GOT LDH) ברמה של מעל 500 כ"א.
    אולטרסאונמד בטן עליונה ותחתונה יצא תקין.
    היא הופנתה שוב לבדיקות דם לאחר שבוע שכללו מרקרים (CEA, CA-19, ALPHA FETOPROTEIN TM, CA-35) שיצאו תקינים.
    אבל תפקודי הכבד יצאו הפעם אף גבוהים יותר (600 ומעלה).
    נשלחה בדיקה גם לצהבת אבל עדיין אין תשובה וכמו כן נקבע CT בטן חזה ואגן שבוע הבא.
    אני יודעת שעלינו להמתין אבל מה זה יכול להיות? באיזה כיוון לחשוב?
    אנחנו בחרדות כבר שבועיים...

    תודה וחתימה טובה
    מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפקודי כבד מאד גבוהים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפקודי כבד מאד גבוהים - תגובה

    פרופ` אלי צוקרמן
    20/09/2012

    שלום
    יש מספר אפשרויות ואתכולם צריך לבדוק בדחיפותכאשר לכלאפשרות יש את הבדיקותהספציפיות למשל יש לבדוק לכוון דלקת אוטואימונית שלהכבד, דלקת כבד נגיפית מנגיף הפטיטיס B או C , ועוד מספר מחלות. יש לקבל כמובן את כל התוצאות כדי לאבחן בודאות. מקווה שנעשו הבדיקות לכוון דלקת אוטואימונית.יש לברר אפשרות של נזק מתרופות אם נוטלת כאלו עם פוטנציאל פגיעה בכבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו