בחילות כאבי בטן ואולטרסאונד בטן עליונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בחילות כאבי בטן ואולטרסאונד בטן עליונה
    רוית
    10/05/2017

    שלום רב
    מזה כ 10 שנים סובלת מבחילות חזקות ולעיתים סף הקאה.אובחן בעבר(לפני כ 7 שנים) גסטריטיס קל וריפלוקס.נשלל הליקובקטר לקחתי תקופה בעבר לוסק.ללא שיפור
    במהלך השנה האחרונה הכל הוחמר מאוד תוך כדי הריון שלישי.כרגע 3 חודשים לאחר לידה,כאבי בטן וגב חדים באזור חגורת הבטן גב, בדגש על בטן עליונה.באולטרסאונד בטן עליונה לפני שנה נצפתה המנגיומה 2 ס"מ בכבד
    .כעת בוצעה שוב אותה בדיקה ולהלן הממצאים:
    "בסגמנט 6 של אונה ימנית של הכבד הודגם ממצא אקוגני 1.9 ס"מ-המנגיומה(ידועה).סמוך לממצא הנ"ל הודגם מוקד היפואקוגני 3.8 ס"מ ווסגקולרי חלקית בבדיקת דופלר.המנגיומה?fnh?"
    מרגישה מאוד לא טוב מבחינת התסמינים-כאבי בטן גב ובחילות חזקות אפילו עם נטילת לוסק(חזרתי לקחת במהלך ההריון האחרון).
    אשמח לקבל כאן תשובה כלשהי .
    מודאגת מאוד.
    תודה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המנגיומה בכבד

    פרופ` איתן מור
    21/06/2017

    לפחות לגבי הממצאים בכבד איני מודאג מדובר בממצאים שפירים גם המנגיומה וגם FNH.
    בשל כאבי הבטן החוזרים והממצאים בכבד יש הצדקה לביצוע בדיקת CT או MRI למעקב בעוד 6 חדשים. אין לי הסבר טוב לכאבי הבטן ולצורך זה תתייעצי עם רופא גסטרו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו