סרטן שד וסרטן כבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן שד וסרטן כבד
    שרון
    12/07/2008

    לאחותי בת ה-30 נמצא RIGHT BREAST CARCINOMA INTRUSIVE / FNA RIGHT ARMPIT ADENOCARCINOMA סרטן שד היא כמובן נשלחה ל-CT ויש חשש לגוש בכבד -2 ס"מ עוד לא יודעים בבירור מה זה ולכן היא צריכה לעבור בדיקות נוספות האם אתה מכיר מקרים מוצלחים מגידולים ממאירים בכבד של גודל כזה? היא סה"כ בת שלושים והכל כ"כ לא מוכר לנו- אין לנו שום הסטוריית סרטן במשפחה ולכן אנחנו מבקשים עזרה הכי אמיתית שיש אשמח לקבל תשובה מהירה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן שד וסרטן כבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של שרון

    פרופ' סולי מזרחי
    12/07/2008

    לא ברור לי מה הממצא בכבד רצף האותיות שהודפס לא מובן
    אשמח אם תשלחי את תוצאת הct כולה אעיין בה ואז אוכל לתת לך תשובה יותר מושכלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שד וסרטן כבד

    שרון
    12/07/2008

    תודה רבה על תשובתך המהירה מה שכתבתי הם תוצאות של ביופסה מהשד ומבית השחי TRUCUT BX בשד: RIGHT BREAST CARCINOMA INTRUSIVE / FNA בבית השחי: RIGHT ARMPIT ADENOCARCINOMA אתמול היא עברה סי טי ויש חשד שיש משהו על הכבד (2 ס"מ בערך) שאלתי היא האם זה נחשב מסוכן מאוד כזה גודל? האם נמנסיונך יש סיכוי טוב לצאת מזה? מה עושים קודם? כרתה של הגוש אם זה סרטני? או כימוטרפיה וניתוח? אני מתפללת שזה רק שפיר אבל רוצה לקבל את כל התמונה והיה ותפילתי לא תענה תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו