הפטיטיס c

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפטיטיס c
    g
    29/09/2008

    האם זה נכון שאם אדם נידבק בהפטיטיס c ולאחר עד 3 חודשים מיום ההדבקה הוא מתחיל בטיפול אז 90% אפשר להבריא(להעלים את הנגיף)? כך אמר לי רופא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפטיטיס c

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפטיטיס C

    פרופ` אלי צוקרמן
    01/10/2008

    הדבקה חריפה בהפטיטיס C מביאה לסימפטומים של צהבת ומחלה חריפה (הפטיטיס) בכ 50% מהמקרים בעוד שבשאר 50% המחלה עשויה להיות עם מהלך שקט וללא תסמינים כלשהם. אם אכן יש הוכחה חד משמעית שמדובר בהדבקה חדשה הסיכוי להחלים גדול באופן משמעותי מזה שבזיהום כרוני (ממושך). בחלק מהמקרים של זיהום חדש יש החלמה ספונטנית (ללא טיפול) ושיעורה מגיע עד 50% בעקר בחולים שאצלם המחלה החריפה באה לידי ביטוי קליני (צהבת). אם מתרחשת החלמה ספונטנית הרי היא מתרחשת תוך 12 שבועות ולכן רצוי לחכות עם טיפול 12 שבועות ולודא שאכן הנגיף נעלם ספונטנית. אם לא, יש צורך בטיפול בפג-אינטרפרון בלבד ללא צורך בטבליות ריבוירין למשך 24 שבועות בלבד. אכן סיכויי החלמה בטיפול זה (בתנאי שלא עברו יותר מ 12 שבועות מהזיהום החריף) גבוהים ומגיעים ל 90% ואף יותר מזה.

    פרופ' צוקרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו