שאלה דחופה - לגבי המנגיומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה - לגבי המנגיומה
    דויד
    04/11/2008

    קיבלתי תשובת בדיקת MRI בטן היום. יש לי תור עוד שבוע לרופא שביקש את הבדיקה. אני על קוצים וחייב קצה חוט של מידע מה זה אומר, בבקשה תסבירו לי מה זה. רשום כך " הרחבה קלה של דרכי המרה האינטרה הפטיים ללא פגמי מילוי. צמוד לאיזור ההשקעה מבנה/כיס מלא נוזל ומספר קפלים במבנהו. יכול להתאים לקצה הלולאה שהושקה לכולדוכוס בהשקה מסוג צד אל קצה."... ועכשיו הקטע החשוד/חשוב שעליו אני חרד "בנוסף, גוש בקוצר 4.2 ס"מ סבגמנט 8/4 סיגנל הגוש גבוה בערכי T2W". בסוף רשום גם "תיתכן המנגיומה..יש לבצע אולטראסאונד ובהמשך בירור בהתאם" האם זה מלמד על גוש סרטני ? או שרק בדיקות נוספות יצביעו על כך ? בבקשה תענו בהקדם !! אני על קוצים. לא יכול לחכות עוד יום נוסף. דויד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המנגיומה דויד

    פרופ' צוקרמן
    09/11/2008

    ללא מידע נוסף קשה ביותר להתייחס לשאלותיך. ע"פ התיאור עברת ניתוח??? לא ציינת זאת, מה סוג הניתוח, מאיזו סיבה וכו'. הממצא שתיארת עשוי להיות ממצא תקין לאחר ניתוח אולם ללא פרטים מדויקים קשה להתייחס. הממצא הנוסף שתואר ייתכן ואינו קשור כלל ומתאים להמנגיומה (גידול שפיר) אולם שוב, ללא פרטים נוספים ומתוך הנתונים המתוארים לא ניתן לענות באופן רציני ומפורט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו