מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עליה ברמת תפקודי כבדאביבית10/11/2008
שלום אני בת 33 אחרי לידה שלישית - ניתוח קיסרי סובלת בתת פעילות בבלוטת התריס ומטופלת באלטרוקסין 1 ליום של 100 מ"ג . 3 שבועות לאחר הלידה בבדיקת הדם : תפקודי בלוטת תריס- TSH 0.1 כולסטרול כללי 254 LDL - 155 תפקודי כבד GOT - 37 GPT- 38 חזרתי על הבדיקות אחרי חודש תפקודי כבד עלו יותר GOT 43 GPT - 62 אחרי חודש נוסף GOT 50 GPT 75 ותפקודי בלוטת תריס TSH 0.2 - לאחר הורדת המינון ל- 6 פעמים בשבוע בייעוץ אנדו קרינולוגית והייתה גם עליה ב- CRP 0.33 נורמה בין 0-0.3 בהריון ולפני וגם כחודש אחרי לקחתי אומגה 3 וויטמנים עברתי אולטרסאונד של הכבד לברור כבד שומני והכל יצא תקין. וכמובן בדיקות דם לוירוסים שגם יצאו תקינים. היש קשר ליתר פעילות בלוטת תריס - לא מאוזנת לעליה בתפקודי כבד ? האם המצב הפיך והערכים יסתדרו לאחר האיזון ? האם ישנה בעיה אחרת שאצטרך לברר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה באנזימי כבד
אביבית10/11/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליה בתפקודי כבד -אביבית
פרופ` אלי צוקרמן11/11/2008העלייה באנזימי הכבד הינה קלה אולם דורשת התייחסות. הסיבות רבות וכוללות גם כבד שומני למרות שלא הודגם באולטרסאונד (מאחר ויש צורך בהסננה שומנית של כ 30% מהכבד ע"מ שיתבטא בUS). יש לבצע בירור מקובל הכולל מחלות ויראליות להפטיטיס נ ו C , מחלה אוטואימונית ועוד (ע"פ עצת הרופא המטפל). לעתים יש אכן קשר להפרעות בפעילות בלוטת התריס (בד"כ לפעילות יתר) או לתת פעילות בקשר למחלות אוטואימוניות. בכל מקרה נראה שיש צורך במעקב בלבד בשלב זה, טיפול בשומני הדם ואיזון תפקוד בלוטת התריס וייתכן בהחלט ש"כל יסתד".
פרופ' צוקרמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעליה בתפקודי כבד
אביבית11/11/2008תודה על תגובתך אני מניקה , יש קשר? אני יכולה להמשיך? כמו כן הפסקתי לקחת ויטמינים ואומגה 3 , אני יכולה להמשיך לקחת? לגבי וירוסים הכל יצא תקין , לגבי US האם אצטרך לעבור שוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
