עליה ברמת תפקודי כבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עליה ברמת תפקודי כבד
    אביבית
    10/11/2008

    שלום אני בת 33 אחרי לידה שלישית - ניתוח קיסרי סובלת בתת פעילות בבלוטת התריס ומטופלת באלטרוקסין 1 ליום של 100 מ"ג . 3 שבועות לאחר הלידה בבדיקת הדם : תפקודי בלוטת תריס- TSH 0.1 כולסטרול כללי 254 LDL - 155 תפקודי כבד GOT - 37 GPT- 38 חזרתי על הבדיקות אחרי חודש תפקודי כבד עלו יותר GOT 43 GPT - 62 אחרי חודש נוסף GOT 50 GPT 75 ותפקודי בלוטת תריס TSH 0.2 - לאחר הורדת המינון ל- 6 פעמים בשבוע בייעוץ אנדו קרינולוגית והייתה גם עליה ב- CRP 0.33 נורמה בין 0-0.3 בהריון ולפני וגם כחודש אחרי לקחתי אומגה 3 וויטמנים עברתי אולטרסאונד של הכבד לברור כבד שומני והכל יצא תקין. וכמובן בדיקות דם לוירוסים שגם יצאו תקינים. היש קשר ליתר פעילות בלוטת תריס - לא מאוזנת לעליה בתפקודי כבד ? האם המצב הפיך והערכים יסתדרו לאחר האיזון ? האם ישנה בעיה אחרת שאצטרך לברר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עליה ברמת תפקודי כבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה באנזימי כבד

    אביבית
    10/11/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליה בתפקודי כבד -אביבית

    פרופ` אלי צוקרמן
    11/11/2008

    העלייה באנזימי הכבד הינה קלה אולם דורשת התייחסות. הסיבות רבות וכוללות גם כבד שומני למרות שלא הודגם באולטרסאונד (מאחר ויש צורך בהסננה שומנית של כ 30% מהכבד ע"מ שיתבטא בUS). יש לבצע בירור מקובל הכולל מחלות ויראליות להפטיטיס נ ו C , מחלה אוטואימונית ועוד (ע"פ עצת הרופא המטפל). לעתים יש אכן קשר להפרעות בפעילות בלוטת התריס (בד"כ לפעילות יתר) או לתת פעילות בקשר למחלות אוטואימוניות. בכל מקרה נראה שיש צורך במעקב בלבד בשלב זה, טיפול בשומני הדם ואיזון תפקוד בלוטת התריס וייתכן בהחלט ש"כל יסתד".

    פרופ' צוקרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה בתפקודי כבד

    אביבית
    11/11/2008

    תודה על תגובתך אני מניקה , יש קשר? אני יכולה להמשיך? כמו כן הפסקתי לקחת ויטמינים ואומגה 3 , אני יכולה להמשיך לקחת? לגבי וירוסים הכל יצא תקין , לגבי US האם אצטרך לעבור שוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו