מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפטיטיס B , משמעות בדיקות המעבדה ..בוריס23/03/2009
שלום רב פרופ' אלי צוקרמן אני בן 23 נמצא כבר מספר שנים במעקב בעקבות הופעת הפטיטיס B , יש לי מספר שאלות עקב התוצאות האחרונות : השוותי את התוצאות הבדיקה של בילירובין לאלה של היום והקודמות , והמגמה מעורבת , לפעמים זה בתחום הנורמה ולפעמים זה חורג מהתחום ( כמו בבדיקה האחרונה ) , על מה זה מעיד ? HBS AG - חיובי , ו HBS AB שלילי , כלומר הגוף לא מפתח נוגדנים , מדוע ? , האם יש צורך בחיסון אולי ? ( אם אני לא טועה קבלתי חיסון נגד A עוד בהתחלה וזהו ) . אני שואף להתקבל ללימודי רפואה בקרוב , האם בהיותי נשאי של הפטיטיס B ,יש איזו שהיא השפעה על כך , כסטודנט וכרופאה בעתיד . תודה ענקית !!! תוצאות בדיקה אחרונות : | mg/dl | ( 0.3 ) 1.2 * 1.7 | Bilirubin Conjugated | mg/dl | ( 0 ) 0.2 * 0.3 | Bilirubin Unconjugated | mg/dl | ( 0.2 ) 1.2 * 1.4 | ALKP-Alkaline Phosphatase | u/l | ( 30 ) 120 * 160 | ALT (GPT) | U/l | ( 0 * 17 ) 37 | AST (GOT) | U/l | ( 10 * 23.3 ) 37 | GGT | U/l | ( 0 * 21.1 ) 55 | LDH-Lactic Dehydrogenase | u/l | ( 233 * 293 ) 440 | וירולוגיה Hepatitis B Surface Ag | | לחץ לתוצאות | Hepatitis B Core Ab | | חיובי | Hepatitis Be Ab | | חיובי | Hepatitis B Surface Ab | | שלילי |
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוריס
פרופ` אלי צוקרמן26/03/2009רמת הבילירובין הגבוהה באופן קל ( ברובו "בלתי ישיר") אינה קשורה למחלת כבד ע"ר הפטיטיס B אלא למצב שכיח הנקרא תסמונת ג'ילברט (Gilbert syndrome) ואין לה כל חשיבות קלינית ואין זה מעיד כלל על החמרה במחלת כבד. יש כמובן לשלול (בהתייעצות עם הרופא המטפל) מצב של המוליזה (תמס דם כרוני קל).
לגבי החיסון, מאחר ואתה נושא את הנגיף אין טעם או צורך בחיסון. החיסון שקיבלת להפטיטיס A אינו רלבנטי ל B.
אין השפעה לזיהום בהפטיטיס B על היותך סטודנט לרפואה או בהמשך רופא . יש מצבים בהם מדובר ברופא העוסק בפעילות פולשנית עם עדות לעומס נגיפי גבוה מאוד, בהם ניתן לטפל ולהוריד את העומס הנגיפי בטיפול תרופתי. במצב שלך שתיארת כנשא אין בעיה מסוג זה או השפעה לעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

