צהבת B

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהבת B
    יחזקאל
    14/06/2009

    בס"ד
    שלום רב
    אני נשא של צהבת B
    חברה שלי קיבלה 2 זריקות חיסון,והשלישית היא אמורה לקבל בעוד חודש וחצי.
    שימוש באמצעי מניעה לא מקובל אצלנו.
    אנו מעונינים לקבוע תאריך לחתונה מוקדם ככל האפשר, ולשם כך אודה לכם מאוד אם תענו על שאלותי:
    1.מה הסיכוי לכך שגם אחרי חיסון שלישי,החיסון לא תופס?
    2. כמה זמן אחרי החיסון השלישי, ניתן לעשות בדיקת דם, כדי לבדוק אם החיסון אכן תפס?
    3.במידה והחיסון לא תפס אחרי חיסון שלישי, האם יש צורך להתחיל את סדרת שלושת החיסונים מהתחלה?
    בתודה מראש
    יישר כח
    יחזקאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת B

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת B

    פרופ` אלי צוקרמן
    16/06/2009

    בכ 5% מהמקרים ייתכן והחיסון לא פועל גם לאחר 3 זריקות
    יש לבדוק נוגדנים כחודש לאחר השלמת 3 זריקות אולם ניתן לבדוק נוגדנים גם כעת (כ 70% מפתחים נוגדנים לאחר הזריקה השניה)
    אם לאחר 3 זריקות אין עדיין נוגדנים ברמה מספקת ניתן לחזור על עוד זריקה רו לחילופין להשתמש בחיסון מתקדם יותר (נמצא בתהליכי רישום) או ב3 זריקות תוך עוריות (חיסון intra-dermal)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו