טיפול נגד היפטיטיס סי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול נגד היפטיטיס סי
    יוליה
    24/06/2009

    פרופסור שלום רב,

    אני בת 29 אובחן אצלי היפטיטיס סי עוד כשהייתי בצבא כתוצאה מתרומת דם. חודשיים וחצי מטופלת אצל ד"ר קובלס במרכז כרמל על"י פגסיס פעם בשבוע וקופוגוס 5 כדורים ביום. הבעיה היא שיש תופעות לוואי רבות...כמו ירידה חדה של רמת כדוריות דם לבנות wbc 1.84 המוגלובין נמוך קצת 10.2 וכל כדוריות דם גם מתחילות להיות נמוכות..אני בעצמי מרגישה בזמן אחרון חולשה וסחרחורות....יוצאות לי כל מיני פריחות על הגוף...השאלה שלי עד מתי אני צריכה להישאר עם מינון הזה של כדורים אולי יש צורך להחליף טיפול? רופאת משפחה שלי מאוד מודאגת ואומרת לי שזה מתחיל להיות מסוכן ושצריך להחליף טיפול.

    תודה רבה

    יוליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול נגד היפטיטיס סי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוליה הפטיטיס C

    פרופ` אלי צוקרמן
    24/06/2009

    ראשית את נמצאת בידיים טובות מאוד ובטיפול של רופאה מנוסה ומסורה. תופעות הלואי הוסברו לך לפני הטיפול ואין בהן חריג לגבי הטיפול הספציפי הנ"ל. ההתוצאות של הבדיקות שציינת אינן "מסוכנות" והן בגבול המותר. מציע להתייעץ עם הרופאה ממרפאת הכבד וצוות המרפאה ולא לקבל עצות מהרופאים שאינם מנוסים בטיפול זה וכמובן לא להפסיק הטיפול אלא עם הדבר מומלץ ע"י צוות מרפאת הכבד. רופא המשפחה במקרים אלו אינו מנוסה מספיק ע"מ להפסיק הטיפול ועליו להתייעץ עם צוות מרפאת הכבד. מינון התרופות ע"פ הנתונים שמסרת הינו קבוע לאורך כל הטיפול אלא אם הרופאה ממרפאת הכבד תמליץ להקטין המינון בשל תופעות הלואי. בשלב זה אין צורך בהקטנת המינון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו