מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדהאורח13/07/2009
שלום רב
ברצוני לשאול מה הרמה המוגדרת כרמה תקינה עבור רמה נגיפית עבור הפטיטיס B שערכים של הבדיקה PCRהינם בין 60 - 38000 מודדת אם הבנתי נכון את מינון הנגיף אצל הנשא
?
כלומר מהי הרמה במידה ושאר הבדיקות כגון תפקודיי כבד ייצאו תקינות
שבה מחליטים על מתן טיפול או על בקרה מוגברת על הנשא
באיזה ערכים הנשא הופך לחולה? האם אפשר להרדים את הנגיף שוב לאחר טיפול?
עבור נשא במשך 20 שנה כאשר כל הבדיקות תקינות אך רמה נגיפית PCR יצא 28000
יש צורך בטיפול ? תדירות מוגברת של בדיקות? האם אפשר להחזיר את הרמה נגיפית לרמות התקינות ולחדול מטיפול או שכל עוד אין טיפול אז הרמה חוזת לרמות בעייתיות?
מודה לך מקרב לב על כל תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס B
פרופ` אלי צוקרמן15/07/2009כפי שכתבתי תלוי מה היחידות שמשתמשים. בהחלטה על טיפול יש לקחת בחשבון מספר גורמים: רמת הנגיףת אנזימי הכבד, חומרת המחלה הכבדית. אם אנזימי הכבד תקינים והמחלה קלה אין צורך להתחיל טיפול (גם אינו מועיל במיוחד) גם אם ערכי רמת הנגיף גבוהים. בכל מקרה הרמה שציינת בכל סוג של יחידות אינה גבוהה במיוחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפטיטיס B -אורח
פרופ` אלי צוקרמן20/07/2009בהחלטה על טיפול לוקחים בחשבון מספר מרכיבים: 1 רמת העומס הנגיפי (מעל 2000 יח'/מ"ל), 2. רמות אנזימי הכבד (AST ו ALT) וכן חומרת המחלה הכבדית (ע"פ ביופסיית כבד ואמצעים אחרים).
בנשאים או חולים ללא עדות למחלת כבד משמעותית אשר להם אנזימי כבד תקינים אין צורך בטיפול ומומלץ מעקב בלבד אפילו ברמות גבוהות (וגבוהות מאוד) של עומס נגיפי.
בחולים עם מחלת כבד משמעותית, אנזימי כבד מוגברים ורמת עומס נגיפי מעל 2000 יח'/מ"ל יש הוריה לטיפול אנטי ויראלי שבד"כ מביא לירידת רמת הנגיף לרמה זניחה או לא מדידה ולנרמול תפקודי הכבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה
פרופ` אלי צוקרמן20/07/2009ראה תשובתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

