ילדתינו בת 6.5 ערכים בכבד עולים .

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדתינו בת 6.5 ערכים בכבד עולים .
    רונית
    29/07/2009

    אנו במעקב בי"ח שניידר , אשפוז יום , לסרוגין יום/יומיים עקב חום 38.5 במשך שבועים ,
    אובחן תסנין בLLL וכן פריהילרי מימין - ללא נוזל , למרות מוקסיפן החום המשיך ,
    5 בדיקות דם מתאריך .20.7.2009. ועד 28.7.2009 ,ערכים עלו LDH מ1100 ל1634 , GOT מ143.6 ל 293.6 , GPT ALT מ 157.1 ל189.5 בתאריך 28.7.2009 הערכים המשיכו לעלות ,מסיבות טכניות לא קבלנו את דף התוצאות .
    הפטיטיס מסוג A ,BS, C התשובה שלילית , פריחה מקולופפולרית עדינה על הגוף .
    מצב כללי טוב , לא אוכלת כמעט כלום .מאתמול החום במגמת ירידה , למרות המשך עליה בערכי בדיקות הדם .
    מה האבחון ? מה עושים ? למה הערכים מטפסים מעלה ?
    תודה רבה על ההתיחסות , והתשובות המקצועיות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רונית

    פרופ` אלי צוקרמן
    29/07/2009

    עליה באנזימי כבד בזמן מחלה זיהומית הינה תופעה שכיחה ובד"כ אינה מדאיגה. הכבד "משתתף" בתהליך הזיהומי-דלקתי המערב איברים אחדים. בטיפול במחלה הזיהומית ובהשתלטות עליה גם ערכי אנזימי הכבד אמורים לחזור לתקין ללא פגיעה קבועה וללא שרידי נזק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו