חסון צהבת b

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חסון צהבת b
    זוקי
    04/08/2009

    בני בן 23 ב-עבר בשנת קבל 3 זריקות של צהבת b .הוא מתכנן לנסוע לדרום אמריקה בספטמבר. בבדיקת נוגדנים שנעשתה לו יצא 10 = anti HBS
    nonimmune
    רופאו רשם לו זריקת חיסון והוא קבל זריקת חיסון אחת לצהבת B ולא אמר לו הרופא לקבל עוד זריקות או לבצע בדיקות נוגדנים. שאלתי -האם יש צורך בעוד זריקה או שתיים? האם אפשר לתת לו את הזריקה השניה חודש אחרי הראשונה בלי לבדוק נוגדנים ?האם זה יזיק אם כבר יש לו מספיק נוגדנים אחרי הזריקה הראשונה ולא נבדוק את זה ונתן לו עוד זריקות? ושאלה נוספת במידה ויש צורך לקבל את השלישית, האם זה לא אפקטיבי אם הזריקה תנתן יותר מחצי שנה אחרי הראשונה ,נניח אחרי שמונה חודשים מהזריקה הראשונה(כיוון שהוא יהיה בחו"ל בזמן שבאמת צריך לקבל את השלישית) הרבה תודה על הסבלנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חסון צהבת b

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון לצהבת B

    פרופ` אלי צוקרמן
    04/08/2009

    החיסון השלם כולל 3 זריקות. הזריקה השניה כחודש לאחר הראשונה והשלישית כ 4-6 חודשים לאחר השניה. אין צורך לבדוק נוגדנים אלא כחודש לאחר הזריקה השלישית. גם אם יקבל את הזריקה השלישית לאחר 8 חודשים מהשניה זה בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו