בעלי חולה אפטיטיס סי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעלי חולה אפטיטיס סי
    ענבל עמר
    05/09/2009

    לד"ר צוקרמן אלי שלום רב.
    לפני כשנתיים אולי טיפה יותר, בעלי טופל על ידך (דרך קופת חולים כללית) בטיפול של זריקות וכדורים במשך כחצי שנה והתוצאות היו משביעות רצון (הוירוס דוכא) והבנו כי המחלה בריגרסיה אך לא הבנו אם המחלה עדיין קיימת כוירוס קיים .
    מאז ועד היום בעלי לא עשה בדיקות דם אחרות על מנת להבהיר את מצבו ואני חרדה לדעת מה ילד יום, כי עצם הידיעה או בעצם אי הידיעה לדבר לא נותנת פיתרון לבעיה.
    הייתי רוצה לדעת מה הוא צריך לעשות, והאם ליצור איתך קשר טלפוני ולקבוע מועד פגישה .
    אני מאוד מבולבלת ולדעתי לבעלי יש נטייה לברוח מבדיקות על מנת לא לדעת דבר.
    תודה. רבה מראש.


    ענבל עמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי חולה אפטיטיס סי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפטיטיס C

    פרופ` אלי צוקרמן
    06/09/2009

    על מנת להמשיך טיפול מסודר מציע שתיצרו קשר עם המרפאה במרכז רפואי כרמל (04-8250053) או בלין (04-8568666) כדי שנוכל לענות בצורה פרטנית ולהמשיך מעקב מסודר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו