פיברוזיס כבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיברוזיס כבד
    יבגניה
    29/09/2009

    אני בת 54,חולה הפטיטיס סי גנוטיפ 1ב במשך כ20 -25 שנה. בשנת 2004 ביופסיה הראה שומנית כבד . יקפץב הןרשך ךםשג 1340000 IU\ML
    בשנת2007 עברתי טיפול פגסיס+ריבווירין, אך הפסקתי אחרי 2.5 חודשים בגלל אלרגיה חזקה. לפני 3 שבועות פיברוטסט הראה פיברוזיס עם צלקות בכבד 2%
    1.האם יש תרופות נגד פיברוזיס, כולל רפוא משלימה?
    2.האם יש בארץ ריפוי כבד בתאי גזע
    3 האם יש לחזור לטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברוזיס כבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברוזיס כבד

    פרופ` אלי צוקרמן
    30/09/2009

    הטיפול היחידי הקיים לפיברוזיס בכבד הוא טיפול אנטי ויראלי המביא לסילוק הנגיף. יש לברר מה הייתה בדיוק ה"תגובה האלרגית" מאחר ולעתים ניתן לחזור על הטיפול תוך טיפול בתפרחת לעומת מקרים מועטים בהם קיימת הוריית נגד בגלל אלרגיה. רפואה משלימה יש לה ערך תומך בלבד בטיפול קונבנציונאלי. מציע לשקול עם הרופא המטפל לחזור על הטיפול במידה ואפשרי מבחינת התגובה האלרגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו