תיאוריה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תיאוריה
    דורונה
    13/10/2009

    כאבי הבטן העזים שלי ,שבאים אחרי עיכול אוכל שמן בלבד (מיונז, סוכרים, קרואסון) נובעים מהעדר היכולת של הכבד המשוחם והמצולק (פיברוטיות ברמה הכי גבוהה ו PSC) שלי לייצר מיצי מרה? האם יש משהו בתיאוריה?

    האם אפשר בבדיקה רפואית כלשהי לראות אם אני מייצרת מרה או לא וכמה? לבודד את המרה וריכוזה במע העיכול?

    הגרד אגב ספוראדי לחלוטין : פעם מטורף בלתי נסבל ושבוע או יומיים אח"כ לא.
    אולי זה האורסוליט שאני לוקחת בטונות כבר חצי שנה שעושה לי את הכאבים והגרד?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תיאוריה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורונה

    פרופ` אלי צוקרמן
    14/10/2009

    אכן במחלות כבד כולסטטיות כדוגמת PSC כאבי בטן עלולים להופיע לאחר אוכל שומני במיוחד. אין הרבה טעם בבדיקת כמות או הרכב המרה שלך (לא רלבנטי). אכן גרד עלול להופיע בעוצמות משתנות ללא קשר לנטילת אורסוליט. אם הגרד לא מגיב לתרופות אחרות (ע"פ פרוטוקול טיפול בגרד) יש לשקול שימוש ב REVIA הקרויה altrexone. יש צורך במילוי טופס 29ג' (שימוש בתרופה שאינה רשומה בארץ לאינדיקציה הנ"ל).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו