שאלה מנהלתית קודרת :-(

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה מנהלתית קודרת :-(
    דורונה
    14/10/2009

    "תור לרופא כבד מינימום חודשיים מהיום, במרכז הארץ זה 3 חודשים"
    כך הגברת במוקד ההזמנות הטלפוני של הקופה. כל קופה.

    האם אתם באמת ככ עסוקים, רופאי הכבד של ישראל?

    האם זה לא בוער, כלומר, חולה כבד הפרוגרסיביות איננה מהירה כך שאפשר לדחות ולדחות?

    יש חוסר ברופאי כבד ? עודף בחולים?

    האם אתם מתריעים על כך בפני ועדות ממלכתיות?

    אשמח להתייחסותכם, כרופאים ידועים ובעלי שם בארץ
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה מנהלתית קודרת :-(

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורונה

    פרופ` אלי צוקרמן
    14/10/2009

    איני יכול להיות אחראי על התנהלות מרפאות הכבד ברמה הארצית. אני אבל יכול לומר שהתור למרפאת כבד במרכז הרפואי לין (יחידת כבד של מחוז חיפה וגליל מערבי) במקרים רגילים הוא מקסימום חודש ובמקרים אחרים כשבועיים כאשר במקרים דחופים אנו ערוכים לראות את החולים היום להיום.
    לשאלתך הנוספת, אכן ריבוי חולי כבד בארץ במקביל למיעוט יחסי של מומחים למחלות כבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו