הפסקת שתי זריקות של פגסיס -יוליה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת שתי זריקות של פגסיס -יוליה
    יוליה
    18/01/2010

    פרופ' צוקרמן שלום,

    אני מטופלת נגד היפטיטיס סי כבר תשע חודשים בזריקות פגסיס פעם בשבוע וכדורים קופוגוס 5 יח' ביום.- הטיפול הוא לשנה במקרה שלי...בבית חולים כרמל בחיפה..ותגובה לטיפול היא מעולה...זאת אומרת וירוס בדם לא נמצא כבר מחודש שלישי של הטיפול, ומחודש שישי של הטיפול גם כן שלילי...ישנה ירידה חדה בהמוגלובין וכדוריות דם לבנות ואדומות עקב הטיפול....כשהמוגלובין היה 8.9 הרופאה המטפלת הורידה לי מינון של קופוגוס ל-4 כדורים ביום ואז המוגלובין קצת עלה ל- 9.2.
    לאחרונה התנפחו לי הפנים באיזור עיניים נפיחות קשה והמוגלובין עוד הפעם ירד ל-.8.6 אז בביקור אחרון אצל הרופאה היא הורידה לי שתי זריקות של פגסיס.....על מנת שהגוף יתאושש. אחרי הורדה במינון הזריקות המוגלובין חזר ל-9.1 ותפקודי כבד שעשיתי לאחרונה יצאו טובים..got-23,gpt -11
    בגלל שהפסקתי שתי זריקות אחרונות הפנים שלי חזרו לנורמה...עכשיו הרופאה בחו"ל לפני שהיא נסעה היא אמרה לי שאם הכל בסדר ניתן לחזור לטיפול בזריקות...שלחתי אתמול למרפאת כבד בבית החולים בדיקות דם אחרונות שלי..ומחכה לתשובה...המזכירות במרפאה אמרו לי שיראו לך את התוצאות..ועדיין אין לי תשובה..האם ניתן לחזור לטיפול הרגיל...

    הודה לך על תגובה מהירה,

    תודה
    יוליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוליה

    פרופ` אלי צוקרמן
    19/01/2010

    כפי שנמסר לך ע"י מתאמת המחקר והחות לאחר התייעצות עמי. ההוראות מדויקות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו