כאבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים
    ציפי
    02/03/2010

    שלום ד"ר
    כזכור בבדיקת האולטראסאונד יצא "הכבד והמרקם בגודל תקין
    איזור היפראקואי בשער הכבד המתאים להסננה שומנית פוקלית
    בדופן כיס המרה פוליפ בקוטר 0.7 ס"מ
    הלבלב בגודל תקין
    הטחול תקין"
    עשיתי לפני כשבוע בדיקת גסטרוסקופיה והכול יצא תקין.
    מדוע אם כן אני ממשיכה לסבול מכאב נקודתי בבטן העליונה, בצד ימין של הגוף מתחת לסרעפת?
    האם יתכן שהפוליפ כן משפיע עליי? יש לציין שאני שוקלת 50 קילו וגובה 1.58 , אולי יחסית אליי הפוליפ כן משמעותי?
    אילו בדיקות נוספות עליי לעשות כדי למצוא את מקור הבעיה.
    אני די מיואשת מכך שעדיין לא מצאו את הבעיה.
    לעיתים קרוובת הכאב מקרין מהבטן לכיוון פנימה עד הגב

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    פרופ` איתן מור
    02/03/2010

    הבדיקה היחידה שתשלים את התמונה היא CT של הבטן ואפשר גם לבצע אולטראסאונד אנדוסקופי. השאלה אם הכאבים מלווים בהפרעה בתפקוד הכבד עפ"י בדיקות הדם. האם הכאבים קשורים לאוכל ובעיקר ארוחה שומנית.. אם בכל הבדיקות שתשלימי לא ימצא מאומה יש מקום לשקול בכל זאת את הוצאת כיס המרה אם כי סבירות נמוכה לכך שהפוליפ הוא מקור הכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו