הפטיטיס B

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפטיטיס B
    אורח
    08/03/2010

    שלום רב לאבי נערכה בדיקת PCR בחודש מאי שנה שעברה ונמדד 24900 , לאחר מספר בדיקות בוצעה החודש מרץ 2010 בדיקה נוספת לפני מתן כדור ונמדד 4555 היחידות הינן אותן יחידות
    שאלתי היא האם יכול להיות שלפני טיפול תרופתי כמות הווירוס יורדת?
    האם זה אומר שעכשיו הינו נשא כי למיטב ידיעתי עד 20000 מוגדר כנשא?
    נתינת הכדור עליו המליצה הרופא מותנה באישור הקופה מכבי ,ואלו ביקשו PCR על מנת לאשר את התרופה האם במידה וייסרבו לתת את הכדור יש מקום לרכישה עצמאית?
    מודה לך מקרב לב על כל תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפטיטיס B

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפטיטיס B

    פרופ` אלי צוקרמן
    08/03/2010

    התנודות ברמת הנגיף בהחלט אפשריות ואם יש עליות מעל 2000 יח' יש להתייחס לרמות הגבוהות בהחלטה הטיפולית . ההחלטה לטפל ובאיזו תרופה אינה נקבעת רק על פי רמת הנגיף אלא גם ע"פ רמת אנזימי הכבד, מצב HBeAg והממצאים בביופסיית כבד (במיוחד במקרים בהם קיימת התלבטות לגבי טיפול). אם יש עליה באנזימי כבד או ברמת הנגיף מעל 2000 יח' (גם אם לסירוגין) החולה אינו נחשב כנשא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו