שלום לכם! שאלה שמציקה לי.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכם! שאלה שמציקה לי.
    לימור
    09/03/2010


    יש לי כאבים בצד ימין שמקרין לבטן מי די פעם וגם דקירות, עשיתי בדיקת בטן עליונה ובמקרה מצאו לי בכבד סוג של מניומה נאמר לי שאין לי מה לדאוג, שזה כתם כמו כלי דם סוג של גידול שפיר ויש לי מידי פעם דקירות שם, ואני ממש בלחץ כתבו גם שצריך להיות במעקב. הרופא הכללית שלי בכלל לא קראה לי לשיחה הכל נאמר לי דרך הטלפון דרך הפקידה שלה שזה מין כתם לידה שלו קיים דבר כזה. אבל גם זה שבדק לי אמר לי שאני יכולה לישון טוב בלילה ואין לי מה לדאוג. אז למה יש לי מדי פעם דקירות וכאבים, והיום יש לי חוסר תאבון. האם הניומה יכולה לגרום לכאבים למרות שזה לא גדול כך נאמר לי. אני כבר לא יודעת מה לעשות. עשיתי כבר את כל הבדיקות. עשיתי בדיקה אקולנוסקופיה, גם בדיקות גב עשיתי ,כי היה לי הקרנה וכאבים בצד ימין. אולי אני אוכל לקבל ממכם המלצה לרופא מומחה שנימצא בקריות ,בחיפה שאוכל לגשת עליו לקבל עוד חוות דעת, אולי רופה כללית לא מספיק אני ממש עובדת עצות, ומודאגת. אני בחורה צעירה בת 41 הודה לכם על תשובתכם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכם! שאלה שמציקה לי.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המנגיומה

    פרופ` אלי צוקרמן
    10/03/2010

    שלום רב
    את כנראה מתכוונת להמנגיומה בכבד . אכן מדובר בגידול שפיר שלא הופך לממאיר ואכן אין סיבה לדאגה. הכאב שאת מתארת והתלונות אינן קשורות להמנגיומה קרוב לודאי אלא אם גדולה מאוד ונמצאת במקום "אסטרטגי". יש לברר את סיבת הכאב שכנראה אינו קשור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך! וערב טוב.

    לימור
    11/03/2010

    תודה לך על המענה, ביררתי יותר את הענין והכן זה להמנגיומה שקוטרו הוא: 1.8 ס"מ האם זה גדול? באתחלה הרופא כללית שלי אמרה לי שזה כתם לידה למרות שלו רשמו כך וכתבו שמומלץ להיות במעקב האם הם אמרו כך מפני שזה יכול לגדול? והכאבים שיש לי בצד ימין לא קשור לכבד כי זה בצד שמאל ואני חשבתי כל הזמן שזה בימין. עכשיו לא כואב לי לאחר שעשיתי את כל הבדיקות ונאמר לי שהכל תקין אז כנראה זה בראש שלי רק (פסכולוגי) אשמח לקבל שוב את תגובתך.. וערב ניפלא לך. אסתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המנגיומה

    פרופ` אלי צוקרמן
    12/03/2010

    שלום אסתי
    המנגיומה שקוטרה 1.8 ס"מ הינה המנגיומה קטנה ולא צריכה להיות בעייתית כלל. נראה שהכל תקין אצלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו