מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום לכם! שאלה שמציקה לי.לימור09/03/2010
יש לי כאבים בצד ימין שמקרין לבטן מי די פעם וגם דקירות, עשיתי בדיקת בטן עליונה ובמקרה מצאו לי בכבד סוג של מניומה נאמר לי שאין לי מה לדאוג, שזה כתם כמו כלי דם סוג של גידול שפיר ויש לי מידי פעם דקירות שם, ואני ממש בלחץ כתבו גם שצריך להיות במעקב. הרופא הכללית שלי בכלל לא קראה לי לשיחה הכל נאמר לי דרך הטלפון דרך הפקידה שלה שזה מין כתם לידה שלו קיים דבר כזה. אבל גם זה שבדק לי אמר לי שאני יכולה לישון טוב בלילה ואין לי מה לדאוג. אז למה יש לי מדי פעם דקירות וכאבים, והיום יש לי חוסר תאבון. האם הניומה יכולה לגרום לכאבים למרות שזה לא גדול כך נאמר לי. אני כבר לא יודעת מה לעשות. עשיתי כבר את כל הבדיקות. עשיתי בדיקה אקולנוסקופיה, גם בדיקות גב עשיתי ,כי היה לי הקרנה וכאבים בצד ימין. אולי אני אוכל לקבל ממכם המלצה לרופא מומחה שנימצא בקריות ,בחיפה שאוכל לגשת עליו לקבל עוד חוות דעת, אולי רופה כללית לא מספיק אני ממש עובדת עצות, ומודאגת. אני בחורה צעירה בת 41 הודה לכם על תשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המנגיומה
פרופ` אלי צוקרמן10/03/2010שלום רב
את כנראה מתכוונת להמנגיומה בכבד . אכן מדובר בגידול שפיר שלא הופך לממאיר ואכן אין סיבה לדאגה. הכאב שאת מתארת והתלונות אינן קשורות להמנגיומה קרוב לודאי אלא אם גדולה מאוד ונמצאת במקום "אסטרטגי". יש לברר את סיבת הכאב שכנראה אינו קשור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך! וערב טוב.
לימור11/03/2010תודה לך על המענה, ביררתי יותר את הענין והכן זה להמנגיומה שקוטרו הוא: 1.8 ס"מ האם זה גדול? באתחלה הרופא כללית שלי אמרה לי שזה כתם לידה למרות שלו רשמו כך וכתבו שמומלץ להיות במעקב האם הם אמרו כך מפני שזה יכול לגדול? והכאבים שיש לי בצד ימין לא קשור לכבד כי זה בצד שמאל ואני חשבתי כל הזמן שזה בימין. עכשיו לא כואב לי לאחר שעשיתי את כל הבדיקות ונאמר לי שהכל תקין אז כנראה זה בראש שלי רק (פסכולוגי) אשמח לקבל שוב את תגובתך.. וערב ניפלא לך. אסתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמנגיומה
פרופ` אלי צוקרמן12/03/2010שלום אסתי
המנגיומה שקוטרה 1.8 ס"מ הינה המנגיומה קטנה ולא צריכה להיות בעייתית כלל. נראה שהכל תקין אצלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

