התאוששות אחרי דלקת לבלב חריפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התאוששות אחרי דלקת לבלב חריפה
    גיא
    01/07/2010

    שלום !
    סבי כבן 82 חווה דלקת חריפה בלבלב, לפני כ-3 שבועות. מאז ששוחרר מבית-החולים סובל מעייפות ותשישות. שאלתי היא, האם פרק זמן זה של התאוששות הוא תקין. אם כן כמה זמן להערכתך זה יכול להימשך? (האדם היה בריא לפני הדלקת, והיא נגרמה ע"י אבני המרה).
    תודה מראש גיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת לבלב

    פרופ` איתן מור
    01/07/2010

    זה לא מפתיע שסבך עדין סובל מחולשה ועייפות. דלקת הלבלב היא מחלה קשה. לגיל, האשפוז בבית החולים והצום הממושך גם לו יש השלחות. אם הוא היה בריא קודם לכן יש סיכוי טוב שאט אט יחזור לאיתנו - דבר שיכול לקחת וד 3-4 שבועות. בד"כ ההמלצה במקרים אלו של דלקת הלבלב הנגרמת ע"י אבני מרה היא לעבור ניתוח לכריתת כיס המרה בטווח של כחודש וחצי חודשיים לאחר ההתקף. לגבי סבך, לאחר שהתאושש אם אינו סובל ממחלת לב או מחלרת ריאות אין כל סיבה שלא יעבור ניתוח שלמרות גילו . כדאי יהיה לחזור על אולטאראסאונד של כיס המרה ודרכי המרה וכן בדיקות דם לפני הניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו