המנגיומה בכבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המנגיומה בכבד
    רונית
    23/07/2010

    שלום רב,
    אני בת 67, ללא מחלות רקע וללא כולסטרול, סכרת לחץ דם וכו'.
    בשנת 2000 התגלתה אצלי מנגיומה בכבד בגודל 7*5, נשלחתי לעשות סי טי ומיפוי ובזה הסתיים העניין, בשנת 2007 בטעות עשו לי שוב אולטרסאונד באיזור הכבד במקום בבטן התחתונה כתוצאה מכך הבחינו במנגיומה בקוטר של 7 . מזה תקופה שאני סובלת כאבים בצד ימין וכלפי הגב (הצד של המנגיומה), נשלחתי לאולטרסאונד הכל יצא תקין (כיס מרה, כליות וכו') בקשר למנגיומה נרשם שאין
    שינוי משמעותי וגודלה 7, רופאת המשפחה החליטה לשלוח אותי שוב למיפוי , שאלותיי הן?
    האם יש צורך לעשות שוב מיפוי ואם כן מדוע?
    האם הכאבים שאני חשה נגרמים כתוצאה מהמנגיומה?

    תודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המנגיומה בכבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המנגיומה

    פרופ` איתן מור
    25/07/2010

    שלום רונית,
    ייתכן ומקור הכאבים הוא דמום לתוך ההמנגיומה שקורה לעיתים נדירות. תני לזה מספר שבועות. לגבי המיפוי אין צורך אם היה חיובי בבדיקה הקודמת עדיף בכדי לודא אם אכן היה דמום ולאשרר את האבחנה של המנגיומה הוא לבצא MRI. אשמח לבדוק אותך לאחר ביצוע בדיקה זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו