NASH

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • NASH
    י
    03/08/2010

    שלום
    אני לאחר בירור רפואי גדול עקב תפקודי כבד גבוהים ועוד תסמינים למינהם
    אני עובד בתחום הכימייה ממסים וכו' יצא מצב שלא עבדתי 8 חודשים בתפקידי ותפקודי הכבד היו בשיפור ניכר לא ציינתי שיש יל NASH לאחר ביופסייה לאחר שהוחזרתי לעבודתי שוב פעם נחשפתי לממס בעבודתי והגוף שלי קרס הגעתי למיון ואושפזתי 3 ימים עקב חום קשיי נשימה ורמת הזרחן שלי היתה נמוחה ולדברי הרופא עקב הרעלה טוקסית.
    וגם תפקוי הכבד שלי זינקו באותו היום של האירוע .שאלתי היא מה לעשות ?האם הכבד נפגע עקב חומריים כימיים?פניתי למרכז רעלים ברמב"ם והם אינם יודעים לתת לי תשובות אני מאוד מיואש אני יושב בבית כרגע ללא עבודהצ ומבקש מאוד לעזרה.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    NASH

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • NASH

    פרופ` איתן מור
    08/08/2010

    NASH הינה דלקת על רקע הסננה שומנית בכבד שיכולה להגיע עד כדי שחמת הכבד. הביופסיה אמורה להראות מה מידת הפגיעה. בשלבים המוקדמים של המחלה הפגיעה הפיכה בעיקר ע"י התאמת דיאטה דלת פחמימות והורדה של רמת הטריגליצרידים בדם. בשלבים יותר מתקדמים כאשר יש הצטלקות הנזק עלול להיות בלתי הפיך. לגבי גורמים רעילים כגון חומרים כימיים, אלכוהול ותרופות שונות הם עלולים להחמיר פגיעה כבדית. בכדי לדעת אם הבעיה קשורה לעניין של רעלים עליך לפנות לרופא תעסוקתי, אך קודם כל הייתי ממליץ שתתיעץ עם מומחה למחלות כבד ותביא אליו את תוצאות בדיקות הדם וכן את תשובת הביופסיה. מומחה הכבד אמור להעריך את מידת הפגיעה ולתת את ההמלצות לרופא התעסוקתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    י
    09/08/2010

    תודה על התשובה.
    הייתי אצל רופא תעסוקתי וגם אצל מומחה לכבד הרופא התעסוקתי הרחיק אותי מעבודה עם חומריים כימיים והמומחה לכבד אני אצלו מעקב מדי מס חודשים וכולם ממלצים לי ללכת לטוקסיקולוג פניתי לרמב"ם אך הם בטענה שאין לי מה לדבר איתי רק רופא תעסוקתי ורופא תעסוקתי טען שבשלב זה אין לפנות למרכז רעלים מכיון שיש לי פטור מהחומריים.ואיך פשר לדעת אם יש החמרה בכבד יש ל כאבים בצד הכבד חולה עייפות והעיניים שלי צורבות ואדומות ולפעמים אנ רואה מן כתם צהוב בעיניים תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגת עליי...

    י
    15/08/2010

    היי
    אפשר בבקשה לענות על השאלה תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו