מחלת כבד.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחלת כבד.
    פנינה
    03/11/2010

    שלום רב . אימי בת 52 בריאה בדר"כ סובלת ממשקל עודף .לפני 15 שנה הוצאת כיס מרה עקב אבנים.
    גנטיקה- אח נפטר בגיל 59 סרטן בכבד.
    בחודשים האחרונים כאבים קלים ואי נוחות מעל מותן ימין עייפות ובשבוע אחרון הקאה X 3 בצבע ירוק צהוב .- החלה בבירור להלן בדיקות דם חריגות :

    FIBRINOGEN 694% (נורמה 200-400 )

    CREACTIVE PROTEIN 10.23(נורמה עד 5 )

    GPT-39 (נורמה עד34 )

    LDH-577 (נורמה 230-480 )

    שאר הבדיקות תקינות.
    אציין גם כי בדיקות להפטיטיס שליליות כמו כן בדיקת ה ALPHA FETOPROTEIN עומדת על 2.4 (נורמה עד 7 ) .מעבר לבדיקת הדם נעשה רק US שהראה כבד שומני.

    האם עדיין יש חשד לתהליך ממאיר?
    עד כה מטפל בה רק רופא משפחה , האם תמליצו לעבור למומחה ?
    על איזה בדיקות נוספות תמליצו?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלת כבד.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת כבד. - תגובה

    פרופ` איתן מור
    03/11/2010

    חסרים פרטים: האם היתה ירידה במשקל? האם באולטראסאונד נראו הכליות תקינות? המעבדה מראה סימנים של תהליך זיהומי. אין עדות להפרעה בתפקודי הכבד והקאה מרתית יכולה להיות משנית לתהליך הזיהומי.
    כדאי למשל לשלוח בדיקת שתן כללית ותרבית. אין כמובן יכולת לשלול גידול רק על סמך בדיקות אלו. בשלב זה ייתכן ומדובר במחלה וירלית אינטרקורנטית אך אם הסמפטומים ימשכו יש להמשיך בירור ע"י ביצוע CT.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו