תפקודי כבד גבוהים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפקודי כבד גבוהים
    דנה
    22/12/2010

    שלום רב
    המון המון תודה על תשובתך
    אודה לך מאוד אם תענה לי על שאלה נוספת
    בהשך לבדיקות שנתנו לי עשיתי אולטראסאונד כבד והוא יצא תקין- כלומר אין לי כבד שומני.
    לאור הבדיקות הראשונות שעשיתי שתוצאותיהם כאמור היו :
    GOT(AST)35
    GPT(ALT)60
    GGT42
    הפסקתי את הליפיטור ולאחר כשלושה ימים את המיקרודנטיין שניתן לי למניעת דלקות תכופות בדרכי השתן.
    הבנתי מתשובתך שהליפיטור חיוני ואין להפסיקו אלא לעקוב אחר אנזימי הכבד.
    המיקרדנטיין הוחלף לי לזינאט 250 מ"ג.
    שאלתי האם הזינאט יכול גם הוא לגרום לעלית ערכי הכבד,כי לאחר שימוש של כשבועיים וחצי בזינאט ולקיחת כשמונה כדורים בערך-כדור כל יומיים , -ללא ליפיטור,עלו ערכי הכבד:
    ל:
    GOTׂ(ast)41
    GPT(ALT)82
    GGT55
    או אולי יכולה להיות לכך סיבה אחרת?
    בברכה ובתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפקודי כבד גבוהים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפקודי כבד גבוהים - תגובה

    פרופ` אלי צוקרמן
    22/12/2010

    העדר הדגמת כבד שומני בUS אינה שלוללת כבד שומני מאחר ודרושה הסננה של > 30% של שומן בכבד. רצוי להמשיך ליפיטור. זינט בד"כ לא גורם לעליית אנזימי כבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו