בדיקות וכאבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות וכאבים
    הילה
    01/03/2011

    שלום,

    כבר שבוע שאני סובלת מתסמינים שונים [גרון מוגלתי - ויראלי, צואה צפה, הזעות לילה, חום נמוך, כאבי שרירים וסחרחורות]
    רופא המשפחה חשד שמדובר במחלת הנשיקה אך בבדיקות הדם התברר שקיימים בגופי נוגדנים המעידים שכבר חליתי במונו בעבר.
    עם זאת ישנם מספר ערכים חריגים שאינם קשורים רק למונו:
    monocyiets- 11%
    crp- 48 mg/l
    bilirub. t.- 2.30
    (יש לציין כי אובחנה אצלי תסמונת ג'ילבט כך שנתוני הבילירובין רק מעט גבוהים מהערכעם הנורמלים אצלי)
    ביומיים האחרונים התחיל לי כאב שבא בגלים [כמין צריבה] בבטן העליונה בצד ימין, אם זכור לי נכון - מיקום הכבד.

    אילו כיוונים באים בחשבון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות וכאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות וכאבים - תגובה

    פרופ` אלי צוקרמן
    06/03/2011

    שלום רב. הכבד בד"כ אינו סיבה לכאב אלא אם מדובר באבנים בדרכי מרה, אבצס או גידול. לא כל כאב בטן בצד ימין יש לייחס לכבד. הערכים של בילירובין בתסמונת ג'ילברט יכולים להגיע גם עד 5 מ"ג% כך שהערכים אינם חריגים. לא נראה שמדוב ר המחלת כבד אולם אם הכאב נמשך רצוי להתייעץ עם הרופא המטפל בקשר לביצוע אולטרסאונד של בטן עליונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו