נשאות צהבת B והנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשאות צהבת B והנקה
    אם לשלושה
    12/04/2011

    שלום,
    בהריון אחרון התברר לי שאני נשאית של צהבת B
    POSITIVE - HEPATITIS Bs Ag

    HEPATITIS Bc IgM - NEGATIVE

    HEPATITIS Be Ag - NEGATIVE

    HEPATITIS Be Ab - POSITIVE

    לפי הבנתי מהרופא, אני נשאית המחלה.
    אני אחרי הלידה ומניקה את בני (השלישי). בבדיקות דם של הילדים הבוגרים שינקו עד גיל שנה וחצי לא נמצאה נשאות, אך הם גם לא מחוסנים למרות קיבלו את החיסונים כפי שהומלץ על די משרד הבריאות.
    חשוב לציין כי אני לא יודעת ממתי אני נושאת את המחלה ויכול להיות שהייתי נשאית עוד בילדותי.
    בעלי נבדק ונמצא שלילי גם כן, הוא עבר את סדרת החיסונים 3 במספר וגם הוא לא מחוסן.

    מספר שאלות. מה משמעות HEPATITIS Be Ab - POSITIVE
    האם אני לא מסכנת את בני בהנקה?
    מה מומלץ לעשות על מנת שבני משפחתי לא יידבקו.
    טרם הייתי במרפאת כבד אך רופא המשפחה שלי מודאג מז שיש לי נוגדני E מה משמעות הנוגדנים?

    לתשובתכם המפורטת אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשאות צהבת B והנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשאות צהבת B והנקה - תגובה

    פרופ` אלי צוקרמן
    13/04/2011

    שלום רב
    אין סכנה להדבקה בהנקה.
    נוכחות HBeAb מצביעה על התגובה החיסונית כלפי הנגיף ואינה צריכה להדאיג כלל.
    יש צורך לדאוג שבעלך יהיה מחוסן (חיסון אינטרדרמלי או בחיסון מדור חדש הנמצא בסל התרופות).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו