טיפולי אפילציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפולי אפילציה
    אור
    11/01/2016

    שלום
    אני מטופלת באפילציה בפנים כבר 3 חודשים אצל קוסמטיקאית באופן קבוע כל שבועלחצי שעה עד שלושת רבעי השעה
    הטיפול הוא כואב מאד למרות מריחת האמלה שעה לפני בשכבה עבה. למרות הטיפול האנטנסיבי עדיין הצמיחה היא רבה ואין שום הטבה בעניין. הפנים שלי מתמלאות בשיער ואם אני לא אלך לטיפול שבועי זה ניכר על פני.
    התסכול הוא גדול והחור בכיס גם מכל העלות סביב כל זה.
    אני רואה צמיחה של שיער באותן נקודות שוב ושוב ושום שיער שהוא דליל יותר אלא נשאר עבה.
    אשמח לשמוע דעה ועצה
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפולי אפילציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולי אפילציה - תגובה

    אורית בן יהודה
    12/01/2016

    היי אור.
    שיעור בפנים הוא לרוב הורמונאלי האם שללת חוסר איזון הורמונאלי?
    בכל מקרה , טבעי שתצמח שערה באותו זקיק מאחר וישנם מספר מחזורי צמיחה
    ומספר מצבים לכל שערה כרק במצב צמיחה השיערה מושפעת מהאפילציה, חשוב לציין שאין דרך לדעת באיזה שלב נמצאת כל שערה ושערה כך שלרוב ביחוד כשמדובר בחוסר איזון הורמונאלי הטיפול לא קצר אך מנסיון אני יכולה להעיד שההתמדה משתלמת וזאת בתנאי שהטיפול נעשה בידיים מקצועיות.
    מקוה שעזרתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו