מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פילינגעינב22/07/2008
שלום, לפני כארבע שנים עברתי חצי טיפול של הזרקת סיליקון בפנים למילוי צלקות (3 טיפולים במקום 6). הטיפול לא צלח.. שאלתי היא האם ישנו פילינג לא אגרסיבי מידיי שאני יכולה לעשות על מנת לשפר את מראה עור הפנים ואולי אף לטשטש מעט את הצלקות, בהתחשב בטיפול הסיליקון שעברתי לפני שנים? אודה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עינב - פילינג
ספיר שבה22/07/2008שלום עינב,<br /><br />אכן, כיום חלק מהפלסטיקאים מזריקים סיליקון על מנת למלא צלקות, צר לי שבמקרה שלך לא צלח הדבר.<br /><br />ראשית, אבהיר דבר מאד חשוב בנושא צלקות, היות וזו שאלה שאני נתקלת בה המון. לא ניתן להעלים צלקות. צלקת משמעותה שהרקמה נפגעה קשה מדי ועמוק מדי, הצלקת זו סוג תגובה של העור לטראומה שנגרמה לו ע"י ייצור סיבי קולגן בצורה לא מסודרת המתהווה בסופו של דבר לצלקת.<br /><br />ניתן לרכך את הצלקות ולעדן אותן. אולם כאמור לא ניתן להעלימן.<br /><br />ניתן לבצע פילינג משמעותי (אותו מבצעת קוסמטיקאית רפואית) - זהו הפילינג שאת מחפשת. (לדבריך, לא אגרסיבי מדי) החלמה קצרה ומהירה תוך כשבוע, ללא תופעות לוואי.<br />או לחילופין לבצע פילינג עמוק (זהו פילינג אותו מבצע רופא פלסטיקאי או דרמטולוג מומחה. ההבדלים בין השניים זהו עומק הפילינג, והמחיר.<br /><br />עוד שיטה שאת יכולה לנסות היא בלייזר (פיקסלים), גם את זה מורשה לבצע רופא עור/דרמטולוג או פלסטיקאי מוסמך.<br /><br />מקווה שקיבלת מענה.<br /><br />בברכת הצלחה,<br /><br />ספיר שבה<br /><br />
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
עינב22/07/2008קודם כל תודה על התשובה המפורטת. פילינג עמוק לא בא בחשבון מבחינתי בגלל הסיכונים שכרוכים בו, על אחת כמה וכמה שאני עם סיליקון בפנים. מה שכן רציתי לבקש ממך זה אם את יכולה להיות קצת יותר ספציפית כשאת אומרת "פילינג משמעותי אצל קוסמטיקאית רפואית". מה זה אומר פילינג משמעותי? איזה סוג פילינג זה? איך הוא נקרא? והאם אין לי מה לחשוש מסיכונים עקב הסיליקון עם פילינג מהסוג הזה? המון תודה מראש :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפילינג עמוק לעומת פיליג משמעותי
אורית בן יהודה23/07/2008הי עינב<br />המושג "קילוף משמעותי" הוטמע בשנים האחרונות ע"י בתי הספר לקוסמטיקה רפואית כגון בית הספר של חוה זיגבויים. כדי שקוסמטיקאיות רפואיות מקצועיות יבינו את ההבדל ואף יסבירו אותו נכונה ללקוחות.<br />לגבי שאלתך לגבי סיליקון שהזרקת לפנייך, אין שום משמעות בביצוע קילוף משמעותי אצל קוסמטיקאית רפואית . או פילינג עמוק אצל רופא<br />מאחר וחומרי המילוי מוזרקים לשכבות עמוקות יותר.<br />לגבי צלקות : צלקות שהן עמוקות מאוד לא יוסרו לגמרי אפילו ע"י פילינג עמוק אלא רק יטושטשו.<br />גם ע"י קילופים משמעותיים" ניתן רק לטשטש צלקות , הדבר תלוי בגילך וביכולת עורך ליצור תאים חדשים. צר לי לאכזב , אך תיאום ציפיות חשוב יותר.<br /> המושג "פילינג עמוק" לא מובן כהלכה הן בציבור הרחב ולצערי, גם בין ציבור הקוסמטיקאיות.<br />פילינג עמוק מבצע אך ורק רופא פלסטיקאי או דרמטולוג/רופא עור.<br />ביצוע פילינג עמוק גורם לפצע עד עומק הדרמיס, הפילינג יכול להתבצע בשיטות שונות : חומצות למינן, לייזר או שיוף, כל רופא והעדפתיו.<br />אנו הקוסמטיקאיות הרפואיות, מבצעות " קילוף משמעותי" שגם הוא פילינג , פילינג שיכול להראות לעין<br />לא מקצועית עמוק למדי ,הקילוף יכול להראות לפעמים חום ועבה ,אך זאת בגלל סיבות שונות, הנפוצה ביותר היא ביצוע "קילוף משמעותי" על עור מוזנח שצבר הרבה תאים מתים, או עור המכיל הרבה תאי מלנין (התאים האחראיים על צבע העור) עור שצבר פיגמנטציה(כתמים) בשכבות עליונות ועוד סיבות רבות ומגוונות.<br />המושג "קילוף משמעותי" מתאים יותר לקילופים (פילנגים) שמבצעות קוסמטיקאיות רפואיות, תהליך המביא לשיפור משמעותי בעור הפנים כשהוא מבוצע כהלכה .ההבדל הגדול הוא ש"בקילוף משמעותי" עובדים רק לעומק שכבות ה"אפידרמיס" ולא מגיעים בשום פנים ואופן ל"דרמיס".<br />העור בנוי משלוש שכבות האפידרמיס: השכבה העליונה הנראית לעיין למעשה אנו רואים רק את השכבה הקרנית שכבה שמתחלפת ומתחדשת כל הזמן .בשכבה זו יכולה קוסמטיקאית רפואית לבצע "קילוף משמעותי" (פילינג).<br />השכבה האמצעית היא הדרמיס: בדרמיס נמצאים כלי הדם המזינים את העור, בלוטות הזיעה המפרישות זיעה, בלוטות החלב המפרישות חומר שומני שמכסה את העור, וזקיקי השערה. מתחת לדרמיס מצוי ההיפודרמיס שהיא שכבת השומן של הגוף ומשמשת לבידוד ולשמירה על חום הגוף.<br />מקווה מאוד שההבדל הובן כהלכה<br />
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינב - אופציות נוספות - ספיר שבה
ספיר שבה23/07/2008הי עינב,
בינתיים, עד שתחליטי אם את מעוניינת לעבור פילינג. אשמח להציע לך כמה אופציות נוספות לשיקול דעתך:
מבחינת הטיפול בבית - יש לטפל בחומצה גליקולית (מינימום 10%) ובמקביל לטפל בחומר שנקרא רטין/ויטמין A. שני החומרים הללו נפלאים לשיפור ושיקום העור שלך. החומצה הגליקולית עובדת על השכבה הקרנית מלמעלה - המסה וחידוש, ומעודדת יצירת תאים חדשים.
רטין/ויטמין A - זהו החומר היחיד שמוכח שחודר לשכבה הבזלית (השכבה היוצרת המייצרת תאים חדשים) ומעודדת ייצור תאים חדשים משם.
השילוב בינייהם מנצח. השימוש הוא בשעות הלילה בלבד. ואת יכולה להשתמש לסירוגין ערב/ערב.
אדגיש כמובן את חשיבות מקדם ההגנה בבוקר.
בנוסף, עלייך לדעת כי קיימות היום טכנולוגיות לא פולשניות המסוגלות לתת מענה לצלקות, כל זאת כמובן בהתאמה ישירה להסתייגויות שהובאו בפנייך בתשובות הקודמות.
קיים היום מכשיר העובד בטכנולוגיית RF. מדוע הוא מתאים לך? מכיוון שטכנולוגיית RF מסוגלת לחדור לשכבות העור העמוקות ביותר (דרמיס - היפודרמיס) ולבצע חימום דרמלי עמוק גם בשכבת הדרמיס העמוקה (דרמיס רטיקולרי) וגם בשכבה הדרמיס הבינוני (דרמיס פפילרי). זו השכבה בה מצויים סיבי הקולגן בעור שלנו, הקולגן זהו החומר האחראי למוצקות של העור שלנו.
החימום העמוק כאמור, נבנה מלמטה למעלה, החימום המוגבר גורם לייצור סיבי קולגן חדשים ומשקם את אלו שנפגעו או הורס אותם ומייצר חדשים במקומם.
אני משתמשת בטכנולוגה הזו ובמקביל בטכנולוגיית IPL. ומשלבת תוך כדי גם טיפול בחומצות אלפא וביתא הידרוקסיות (גליקולית וסליצילית) המתאימות לסוג הטיפול הזה ונותנות השלמה מדהימה.
כאמור מדובר בטכנולוגיות לא פולשניות, בטוחות וללא תופעות לוואי או החלמה ממשוכת.
בברכה,
ספיר שבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


