מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחוף!שאלה...09/08/2008
לאחר פצעי הבגרות נותרו לי צלקות שרוצה אני להסיר כיצד אוכל לעשות זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורית בן יהודה09/08/2008היי:)
צלקות לאחר אקנה (פצעי בגרות) , לא ניתן להסיר לחלוטין , ניתן לעדן ע"י, פילנג עמוק , ע"יי
רופא עור או פלסטיקאי (זאת במקרה ואת/ה לא מבלבלים בין צלקות מאקנה או סימנים חומים
פיגמנטציה).
ישנה אפשרות להשתמש ברטין A במרשם רופא, רטין A מעודד בניית תאים חדשים בדרמיס,
ויכול לשפר את מרקם העור.
ישנו קרם עור חלק המיועד לעדן הצטלקויות קלות וחדשות וכן פיגמנטציה (כתמים בעור)בעור לאחר ריפוי אקנה.
ישנם גם חומרים נוספים ואופציות נוספות בהתאם לתשובתך.
שאלות: כמה זמן את/ה לאחר ריפוי האקנה ?
האם השתמשת ברואקוטן לריפוי האקנה?
למה כוונתך בצלקות , האם יש הצטלקות של הרקמה, שקעים בעור לדוגמא.
או כוונתך לסימנים אדומים או חומים (פיגמנטציה)כתוצאה מריפוי פצעי הבגרות?
מה גילך?
בשביל תשובה מקצועית צריך לראותך
בנתיים מענה לשאלותי יכול לתת לך כיוון.
. בברכה
אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספר תשובות
שאלה...10/08/2008אני בת 12 ויש לי עוד כמה פצעים אך לאחר שהלכתי לרופא והוא רשם לי את זינדקלין הפנים נראות טוב אך במקום בו היו חלק מהפצעים שבטעות פוצצתי יש עיגול אדם שעם נוגעים בו מרגישים שזה העור כבר וזה נקודות על העור...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנושא האקנה תשובה
אורית בן יהודה10/08/2008הי:)
לפי תשובתך את לא סובלת מצלקות לאחר אקנה ,אלה מפוסט אקנה(סימנים שנשארים על העור
כתוצאה מריפוי פצעי הבגרות), בגילך הצעיר (12) העור מחדש את עצמו במהירות רבה, לכן עם
טיפול נכון
את לא צריכה לחשוש מצלקות וזאת בתנאי שלא תפוצצי את הפצעים כמו שכתבת.
כמו כן, רצוי להחליף ציפית לכרית לעיתים קרובות וכן להשתמש בסבון מתאים ובניגוב הפנים
להשתמש
ברב מגבת של סנו או חברה אחרת ולזרוק את המגבת ולהשתמש כל פעם בחדשה ולא במגבת
רגילה, כל זאת כדי לא להעביר זיהום של החיידקים הגורמים לאקנה.
הזינדוקלין שקיבלת הוא תכשיר מצוין לאקנה קל עד בינוני, הוא מכיל את סוג האנטיביוטיקה
המשמשת לריפוי אקנה וכן אבץ המשפר את מצב פצעי הבגרות.
זהו תכשיר המפחית את כמות הפצעים ומפחית את יצור החלב (החלב יוצר את הנקודות השחורות).
הייתי ממליצה לך לשלב סבון המכיל חומצות אלפא וביתא, דבר הגורם להסרת התאים המתים.
תאים מתים החוסמים את זרימת החלב, מחמירים אקנה, וכן להשתמש בקרם נטול שומן ולא מגביר
יצור חלב , להגנה מפני השמש כדי שלא יישארו כתמים על העור, קרם כזה את יכולה להשיג אצל
קוסמטיקאית
רצוי מאוד לא להשתמש במייק אפ שאף הוא חוסם את זרימת החלב ומחמיר אקנה.
הנקודות על העור יכולת להיות קומודונים (נקודות שחורות), לכן אני ממליצה לך יחד עם אמא
למצוא קוסמטיקאית פרא רפואית טובה ומומלצת אשר במקביל לטיפול הרפואי שאת מקבלת
תשחרר לך את הנקודות השחורות הגורמות לפצעים.
רצוי לשלב גם טיפול בקרן אור באורך גל של 415 ננומטר דבר המשמיד את החיידקים
שגורמים לאקנה, גם זה אצל קוסמטיקאית.מקווה שעניתי על שאלותיך , במידה ויש לך עוד שאלות
את מוזמנת לשאול. גם לי שאלה אלייך :כמה זמן את משתמשת בזינדקלין?
לא לשכוח מסננן קרינה מתאים.
בברכה
אורית אורמדיקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורית
שאלה...10/08/2008הייתי רוצה לדעת איזה קוסמטיקאית ידש באזור קרית מלאכי ובאר טוביה וגם אילו משחות את ממליצה לי(שמותיהן)ובהקשר לשאלתך אנח משתמשת במשחה כשבועיים אך השתמשתי בכ5 משחות+1 סוכריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי:)
אורית בן יהודה10/08/2008היי:)
את משתמשת בזינדקלין רק שבועיים,ההשפעה המירבית של המשחה על האקנה היא לאחר כ8-12
שבועות , אז סבלנות.
ומה זאת אומרת "השתמשתי בכ5 משחות"?
אותה משחה או משחות אחרות לאקנה?
אחלה חוש הומור יש לך אני מקווה שהסוכריות היו טעימות......
לגבי חומרים לאקנה(שמותהם) אכתוב לך מחר, אחרי שאברר לך על קוסמטיקאית באזורך.
בברכה
אורית
אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר למשחות...
שאלה...10/08/2008השתמשתי ב5 אחרות:face it,משהו לבן,משהו ירוק,משהו מקוסמטיקאית ובנוסף גם בספירט וב-frutels שזה הסוכריות לעיסה מאר"הב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי:)חומרים מומלצים
אורית בן יהודה11/08/2008חומרים מומלצים: קרם הגנה משמש 15 SPF של חווה זינגבויים לעור שמן ולאקנה.
מאזן גם את הלחות בעור הסובל מאקנה.
סבון : סבון לעור שמן של חוה זינגבויים או סבון של חברת ביופור . את משתמשת בזינקלין קרם
רפואי לאקנה , לכן מה שאת צריכה כרגע זה סבון וקרם הגנה, ניתן לשלב
מי פנים של חברת ביופור , או של חווה זינגבויים .
הכל לפי איבחון מצב האקנה שלך ע"י קוסמטיקאית פרא רפואית.
.
שילחי לי מייל הוא רשום בחתימה האישית שלי , אכתוב לך שמות וטל' של קוסמטיקאיות מומלצות
באזורך.
בברכה אורית אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


