שיעור יתר - לאורית (ורד מהקריות)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיעור יתר - לאורית (ורד מהקריות)
    ורד מהקריות
    19/08/2008

    אורית שלום, קודם כל תודה לך על ההמלצה לגבי האיפור קבוע, יצרתי קשר עם ניו פרמננט מייק אפ לגבי המכשיר אני עדיין לא מחליפה את שלי אבל אין לי ספק שזהו המכשיר הבא שאותו ארכוש, לגבי הצבעים הזמנתי ואני מאוד מאוד מרוצה, מאחר ואני עוסקת רק בתחום האיפור קבוע ואינני קוסמטיקאית רציתי לשאול אותך שאלה לגבי שיעור יתר, אחיינית שלי סובלת משיעור יתר באזור הסנטר ומתחתיו, כל הטיפולים אשר עשתה לא עזרו במאומה, השיער ממשיך לצמוח, אני רוצה לציין שבין היתר עברה טיפול הסרת שיער בלייזר וגם ללא תוצאות משמעותיות, מהשעווה נמאס וזהו פתרון זמני, אם תוכלי לעזור אשמח לשמוע תגובה ושוב תודה ורד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעור ייתר ואיפור קבוע

    אורית בן יהודה
    20/08/2008

    הי ורד:)

    אני שמחה שהמלצותיי בנושא צבעי האיפור הקבוע של משה אלול (ניו פרמננט מייק אפ)

    עזרו לך ,אני בטוחה כשתראי שוב ,בעוד מספר חודשים את הלקוחות שלהן עשית איפור קבוע

    בגבות עם צבעים אלו, את תראי רק דהייה של האיפור הקבוע אך לא שינוי צבע.

    .
    ורד , פעם הבאה שאת מגיבה לי נא להקפיד על שרשור נכון, זאת אומרת להכנס לתשובה

    המקורית וללחוץ על הוסף תגובה, הדבר חוסך לי חיפוס בפורום ויוצר רצף שלא מבלבל

    את הגולשים.


    לגבי שאלתך על שיעור הייתר, אשיב כשאתפנה.

    בברכה
    אורית אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעור ייתר

    אורית בן יהודה
    20/08/2008



    היי ורד:)

    לגבי אחייניתך שסובלת משיעור ייתר באזור הסנטר והצוואר.

    ראשית בדקי איתה העם עברה בירור הורמונאלי , את יכולה לקרוא פרטים נוספים

    על בעיות הורמונאליות הגורמות לשיעור ייתר ולאקנה (פצעי בגרות) בשאלות בפורום, בנושא אקנה

    ובנושא שחלות פוליצסטיות.

    במידה ויש בעיה הורמונאלית עליה לקבל טיפול זה יקל על תהליך הסרת השיער.

    בכל מקרה, לייזר I.P.L ושיטות אחרות להסרת שיער בקרן אור, לא יעילות באזור הסנטר

    והצוואר , אלו אזורים הורמונאליים(בכל מקרה) והשיטה היחידה שאפשר להפטר מהשיער המיותר

    היא ע"י אפילציה (מחט חשמלית). המלצתי על בירור הורמונאלי מאחר וכתבת שהיא עברה הסרת

    שיער בלייזר ללא הטבה משמעותית, לפעמים מתחילים הסרת שיער בשיטות אחרות אך רק

    כשרואים הטבה,ובשלב מסוים תמיד מסיימים באפילציה

    .
    אפילציה (המכונה גם אלקטרוליזיס) היא שיטה קוסמטית שבה מסירים שיער לצמיתות מהגוף

    באמצעות מחט חשמלית.

    האפילציה היא שיטה שפותחה כבר בשנת 1875 ע"י ד"ר מישל צ'רלס.

    אפילציה היא השיטה היחידה המסירה שיער לצמיתות. (בתנאי שאין הפרעות הורמונאליות)

    תהליך האפילציה אמנם ממושך ומצריך הרבה טיפולים , אך במידה ואחייניתך תתמיד,

    תדירות הטיפול באפילציה תרד, וכן משך הטיפול באפילציה יתקצר.

    תהליך האפילציה אמנם כואב יותר מהסרת שיער בלייזר או הסרת שיער ב I.PL .

    אך ניתן למרוח כ 40 דקות לפני האפילציה "אמלה" או "דוקאין" , שנהן משחות להרדמת/אלחוש

    על המקום המטופל ולהניח ניילון נצמד. שתי המשחות מכילות אותן מרכיבים, ה"דוקאין" יותר זול.

    האפילציה מתבצעת על ידי החדרת מחט דקיקה וגמישה לזקיק השערה, שליחת פולס חשמלי אשר

    צורב את הנימים המספקים חמצן לשורש השערה , ואחר כך שליפת השערה ע"י פינצטה .

    אחייניתך צריכה להיות מודעת כי קיימים מס' מחזורים של צמיחת השיער ולכן לא להתייאש

    ולהתמיד בתהליך האפילציה, זוהי השיטה היחידה המגיעה לתוצאות של כמעט 100 אחוז.

    בררו על קוסמטיקאית /אפילטורית טובה עם המלצות וצאו לדרך.
    .
    אחרת היא תמשיך עם מריטת השיער בשעווה כל חייה .

    בהצלחה

    אורית אורמדיקס


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילציה

    תמי
    30/08/2008

    הפנים שלנו - כרטיס הביקור הראשוני שלנו .(ולא, אינני רודפת יופי בלבד) אך כשמטפלים בפנים בשל בעית שיעור יתר ו/או כתמים קמטים וכיו"ב,החשוב מכל לטפל אצל קוסמטיאית מוסמכת בעלת ניסיון רב שנים ומומלצת ע"י לקוחות .זה לא הזמן לביישנות!!! אפשר לבקש טל' של לקוחות מרוצים כן, ממש כמו אצל מנתחים/ רופאים אף לבקש לראות את תעודת ההסמכה (אני ביקשתי זאת מרופא השניים שלי ושאלתי אם הוא רשום באיגוד רופאי השיניים הישאלי-הסכלו עליי בפליאה ובסופו של דבר עבר להםוני... רגועה.)או לחפשה על הקיר הרי שלמי שיש תעודה יתפאר בה על קירות פרנסתו. אני לקוחה של אורית בן יהודה מזה 3 שנים.קיבלתי המלצה מחברה / לקוחה שלה ואף היא הומלצה ע"י רופאת הנשים שלה. אני רואה בכך גאווה עבור אורית ובשבילי אנחת רווחה גדולה שכן לא הייתי רוצה שיחטטו בפניי וישאירו חותם של כוויה או כל נזק אחר.בשבחה של אורית אומר ואציין עבודה מקצועית ביותר ,ניקיון ,אסתטיקה ותוצאות בשטח פניי. מלכתחילה ,קבעה איתי תור לשוחח ולהפיג את פחדיי ,ענתה לכל שאלותיי (והאמינו ,הגעתי מוכנה עם שאלות ),במהלך האפילציה אם כואב מדי עושים הפסקה .(אני מכירה אפילטורית אחרת שלא מרשה למרוח משחת אלחוש,אני לא הייתי עומדת בכאב ללא האלחוש וללא הסבלנות של אורית.שכן ,עשיתי מרתון של אפילציה ארבעה ימים רצופים בכל שבוע ,במשך חודש וחצי שעתיים בכל יום .צריך לזה סבלנות ואורך רוח לא רק מצידי אלא גם מצד המטפל. צריך מ ק צ ו ע י ו ת כמו של אורית כדי לעשות את זה כמו שצריך ללא פגמים וכוויות.אני עדיין ממשיכה להיות מטופלת אצל אורית מגיעה אליה בבטחון ויודעת שיש לי מקום שבו אוכל לשים את פנייי בבטחה.כמובן שיש לכך תגובות מהסובבים. החלטתי לטפל בפנים אז שזה יהיה אצל הכי טובה. תמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילציה

    אורית בן יהודה
    30/08/2008

    היי תמוש:)

    איזו הפתעה ,תודה על הפרגון.

    להתראות אורית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו