רשת שורש לשעבר אריאל נסגרה סופית!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רשת שורש לשעבר אריאל נסגרה סופית!!
    אורית בן יהודה
    27/08/2008

    לגולשים שלום:)

    אשמח לשמוע את דעתכם בנושא, מאחר והרשת עסקה גם בטיפולים פרא רפואיים .


    היום פורסם: סופית" אין רוכש לרשת "שורש" לשעבר "אריאל"-שעסקה בין הייתר גם בהסרת שיער.


    ללקוחות ששילמו מיטב כספם וכן לספקים אין לאן לפנות!!!


    מקורב לפרשה מסר כי "אף אחד לא רצה לקנות את הרשת.

    לא נמצא גוף שרצה לקחת את הסיכון ברכישת רשת לקוחות שהטיפול בהם טרם הסתיים .

    כל העובדים פוטרו לצער כולם .

    הכסף שילמו הלקוחות ירד לטימיון"


    הרשת עסקה ברפואת שיניים, הסרת שיער בליזר ,טיפולים רפואיים אסתטיים ורפואה פרטית.

    ב 2005 רכשה רשת שורש את מרפאות אריאל, שהיו בהליכי פירוק.

    כמו כן הפעילה הרשת מאז 1999 את שירותי הרפואה הפרטיים בשביל בית החולים הדסה

    בירושלים.

    בחודשים האחרונים התעניינו ברשת עשרות גופים , אולם אף אחד לא בחר לרכוש אותה.

    הלקוחות והספקים נחשבים לנושים רגילים ולפיכך הם יספגו את הנזק!!!


    (ידיעות אחרונות, ממון).



    בברכה
    אורית אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית-עכשיו אנשים יבינו שאסור ללכת

    הילי
    03/09/2008

    עכשיו אולי יבינו אנשים שאסור להתקרב לכל מיני מכונים כמו אריאל או שורש שנסגרו ! מכונים זה מילה נרדפת למשהו ממש לא מיקצועי ,,,,,,, רופאים שאין להם ניסיון עובדים במכונים !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רק הרופאים אשמים!

    אורית בן יהודה
    04/09/2008

    הי:)ותודה על תגובתך.

    אני לא חושבת שהבעיה היא הרופאים או העובדים האחרים, הם בסך הכל כפופים להנהלה

    שמכתיבה את המדיניות.

    שמעתי שהשבוע בתכנית של אמנון לוי, הייתה כתבה נרחבת על כ 11 מכונים , בינהם שורש/אריאל

    שנסגרו והותירו לקוחות ממורמרים שלא סיימו סדרות של הסרת שיער (התוכנית עסקה בהסרת שיער בלייזר)

    הבעיה המרכזית במכונים גדולים שיש להם תקציבים ,לרכוש מכשירים להסרת שיער לפרסם

    במדיות השונות .

    למנהלי המכונים אין את הידע הנדרש והם רוצים לעשות הרבה כסף על גב הציבור שלא מבין

    והם אלו(המנהלים) שנותנים את ההוראות לעובדים השכירים, בינהם רופאים שהם סך הכל

    שכירים.

    אותם מנהלים , ללא יידע רפואי והבנה בפיזיולגיה , נותנים הצעות אטרקטביות ,לסדרות להסרת
    שיער.

    לא בודקים האם לפציינט יש בעיות הורמונליות, מבצעים הסרת שיער בלייזר באיזורים

    הורמונאלים כגון : מתחת לסנטר וסנטר , אצל נשים למשל.

    איזורים הורמונאלים מובהקים שרק הסרת שיער באפילציה , תפתור את בעייתם.

    ובסופו של דבר שולחים את אותם המטופלות ,לקבל הצעות מחיר לאפילציה ,לאחר שהטיפול כשל,

    מקוסמטיקאיות/אפילטוריות.

    גם מפיצי המכשירים ידם בדבר ,מאחר והם מבטיחים למנהלים הקונים מכשיר, "4 טיפולים ואין יותר

    שיער" , שמעתי גם כאלו בעבר, הבטחות מגוחכות , רק כדי למכור מכשיר !!!, ובזה לא נגמר הרווח

    של המפיצים, אח"כ צריך לרכוש מהם כרטיסים או מנורות ממפעילות את המכשיר, רכישה העולה הון

    נוסף לבעל המכשיר.

    יש מפיצים של מכשירים המבטיחים 10 טיפולים, גם זה רחוק מהאמת 10 טיפולים להסרת שיער

    יתנו אמנם תוצאה יפה מאוד של דילול השיער, אך כיום (בשנים האחרונות) כל בעל מקצוע שרוצה

    לשמור על שמו הטוב

    ויחד עם זאת לתת אינפורמציה נכונה למטופל, צריך להזכיר , כי תמיד יש צורך בטיפולי תחזוקה

    בהסרת שיער.

    המצב בשטח :למנהלי המכונים כל פולס עולה כסף , הם נתנו מחירי רצפה , התוצאה : טיפול לא יסודי

    כדי לחסוך כסף, ובסופו של דבר מטופל לא מרוצה , וכאן מתחיל השם הרע שיצא להסרת שיער,

    ועל הדרך ,גם לקוסמטיקאיות.

    ברצוני להדגיש, ניתן לבצע הסרת שיער ביעילות , כאשר יודעים באילו איזורים יש הצלחה ובאלו

    פחות, באילו איזורים לבצע אפילציה - מחט חשמלית.

    לדחות לקוחות שלא מתאימים להסרת שיער : שיער פלומתי מידי ועוד..

    לתת מחיר ראלי "פר" טיפול ולבצע הסרת שיער יסודית , בלי לחסוך בפולסים.

    הסרת שיער יכולה להיות סיפור הצלחה , כאשר נותנים אינפורמציה נכונה למטופל

    ועובדים בצורה מיקצועית .

    לכן, אל לך לשפוט את העובדים במכונים, (רופאים, קוסמטיקאיות, אחיות)

    אני יודעת זאת בודאות , עבדה אצלי בחורה מקסימה במשך שנתיים, לפני כך עבדה באחד

    מהמכונים, ממנה שמעתי , כמה האיצו בהם לסיים טיפול בזמן לא ראלי , רק כדי לקבל עוד ועוד

    לקוחות.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו