קרם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרם
    סיגי
    27/08/2008

    נגיד שהעור פנים שלי הוא באמת מעורב ואני רוצה לקנות סבון לניקוי הפנים...מה לא צריך להיות בו?? אני יודעת שלפעמים עדיף שלא יהיו חומרים מסוימים או משהו כזה ואיך אני אדע שזה באמת סבון טוב??הוא אמור לנקות גם את האזור השומני??? קרם לחות לעור מוערב בגיל 18...על מה את ממליצה??איזה חברות? יש לי אחד של לוריאל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .קרם

    אורית בן יהודה
    27/08/2008

    היי וברוכה הבאה לפורום:)

    לעור מעורב שיש בו גם חלקים שמנים, עדיף להשתמש בסבונים על בסיס חומצות .

    סבונים אלו מנקים היטב את העור, רצוי שיהיה בסבון:חומצות אלפא וביתא, אחת מסיסה

    במיים,השניה בשמן , כך את יכולה להיות בטוחה שעודפי השומן יוסרו ועם זאת לשמור על קורן

    ובריא.

    לא רצוי להשתמש בסבונים המכילים לחות או שמנים, יש הרבה כאלו בשוק, הם יכולים לגרום

    להיווצרות נקודות שחורות ,שעלולות לגרום להתפתחות אקנה(פצעי בגרות).

    לגבי הקרם ,אני לא מכירה את הקרם של לוריאל, אך אני יודעת שקרמים תוצרת חוץ ,בדרך ככל

    מתאימים לאקלים האירופאי ולא לחום הלחות ולקרינת השמש בארצנו.

    לחווה זיגבויים יש קרם הגנה ואיזון לעור שמן(מתאים גם לעור מעורב) עם מקדם הגנה 15 , שהוא

    הדבר הראשון שאת צריכה לדאוג שיהיה בקרם בארצנו שטופת השמש.

    הקרם מאזן את העור השמן והמעורב לא גורם להיווצרות נקודות שחורות ,מגן משמש ומאוד נעים

    על עור הפנים.

    חשוב למרוח מספר פעמים ביום.

    הגנה מהשמש חשובה ביותר כבר מגילך הצעיר ,כדי לשמור על עור יפה עם התבגרותך.

    מקוה שעזרתי.
    אורית אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו