להפטר הצלקות שאני גרמתי להן...דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • להפטר הצלקות שאני גרמתי להן...דחוף
    ענבר
    01/09/2008

    שלום. יש לי צלקות בכתפיים ובחזה עקב חיטוט בפצעים עם פינצטה, ושבירת העור עד כדי דימום. יש לי המון צלקות לבנות ורדרדות, אבל המון, על כל "חיטוט" שעשיתי. הרופא אמר שהוא חייב להתייעץ עם עוד רופאים כי מעולם לא ראה כזה דבר, ששברתי את השכבה שמייצרת מלנין ושלעולם אשאר ככה לוודאי.. יש לציין ששכבת העור מעל הצלקות היא עדינה ושבירה מאוד וניתנת לפציעה מחדש בקלות, ואז מדממת.- איזה טיפול יתאים לכזה דבר?? למה עשיתי זאת? זה כבר סיפור אחר. אני מצטערת על כך. מתחת לכל צלקת היה חצקון קטן שניסיתי להוציא, רק עם פינצטה חדה. אנא עיזרו לי. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להפטר מצלקות

    אורית בן יהודה
    01/09/2008

    היי ענבר ברוכה הבאה לפורום:)

    לפי מה שכתבת, הבנתי שסבלת מפצעי בגרות, או מדלקת זקיק השערה באיזור הכתפיים

    והחזה.

    את כותבת שאפילו רופא עור לא יודע מה לאמר לך וצריך להתייעץ עם עוד רופאים.

    את מציינת ששכבת העור העור מעל הצלקות עדינה ושבירה.

    כל זאת בעצם מפציעה עצמית ע"י פינצטה, דבר שגרם נזק למבנה העור.

    עצתי לך, דבר ראשון לחדול מהחיטוט בעור ולתת לעור להחלים .

    על השכבה העדינה והשבירה מירחי ויטה מורפן, ניתן להשיג בכל בית מרקחת,

    הקרם גורם לריפוי והתחדשות העור(רגנרציה) והוא גם אנטיספטי.

    כמובן שאיני יכולה לתת תשובה מעבר לכך במיוחד לאחר מה שאמר רופא העור,

    יש צורך לראותך כדי לנסות לעזור.

    חיטוט בפצעים רק גורם לנזק כפי שכבר נוכחת - חדלי מכך.



    בברכה

    אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו