מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- להפטר הצלקות שאני גרמתי להן...דחוףענבר01/09/2008
שלום. יש לי צלקות בכתפיים ובחזה עקב חיטוט בפצעים עם פינצטה, ושבירת העור עד כדי דימום. יש לי המון צלקות לבנות ורדרדות, אבל המון, על כל "חיטוט" שעשיתי. הרופא אמר שהוא חייב להתייעץ עם עוד רופאים כי מעולם לא ראה כזה דבר, ששברתי את השכבה שמייצרת מלנין ושלעולם אשאר ככה לוודאי.. יש לציין ששכבת העור מעל הצלקות היא עדינה ושבירה מאוד וניתנת לפציעה מחדש בקלות, ואז מדממת.- איזה טיפול יתאים לכזה דבר?? למה עשיתי זאת? זה כבר סיפור אחר. אני מצטערת על כך. מתחת לכל צלקת היה חצקון קטן שניסיתי להוציא, רק עם פינצטה חדה. אנא עיזרו לי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להפטר מצלקות
אורית בן יהודה01/09/2008היי ענבר ברוכה הבאה לפורום:)
לפי מה שכתבת, הבנתי שסבלת מפצעי בגרות, או מדלקת זקיק השערה באיזור הכתפיים
והחזה.
את כותבת שאפילו רופא עור לא יודע מה לאמר לך וצריך להתייעץ עם עוד רופאים.
את מציינת ששכבת העור העור מעל הצלקות עדינה ושבירה.
כל זאת בעצם מפציעה עצמית ע"י פינצטה, דבר שגרם נזק למבנה העור.
עצתי לך, דבר ראשון לחדול מהחיטוט בעור ולתת לעור להחלים .
על השכבה העדינה והשבירה מירחי ויטה מורפן, ניתן להשיג בכל בית מרקחת,
הקרם גורם לריפוי והתחדשות העור(רגנרציה) והוא גם אנטיספטי.
כמובן שאיני יכולה לתת תשובה מעבר לכך במיוחד לאחר מה שאמר רופא העור,
יש צורך לראותך כדי לנסות לעזור.
חיטוט בפצעים רק גורם לנזק כפי שכבר נוכחת - חדלי מכך.
בברכה
אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


