אקנה בגיל 30

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקנה בגיל 30
    אלה
    24/09/2008

    שלום אורית, אני בת 30 בעלת שחלות פוליציסטיות + אי וסת. לאורך תקופה של 10 שנים נטלתי גלולות מסוג יסמין והמצב של העור שלי היה טוב עד טוב מאד. לפני כשנה הפסקתי גלולות והפנים שלי, הגב והחזה התמלטו בפצעי אקנה. נכון להיום אני עושה טיפולי פוריות (זריקות פיורוגון) על מנת להכנס להריון. מצב של האקנה היום הוא כזה: בפנים באזור הסנטר - די הרבה, לפעמים יצאים גם על המצח והלחיים. בגב - חל שיפור, ובחזה יוצאים פצעים מאד גדולים. (בנוסף יוצאים לי מדי פעם פורונקולים מאד גדולים וכואבים על הרגליים, טופלתי באנטיביוטיקה ) אני משתמשת במוצרי של MURAD בהתחלה חשתי שיפור . בנוסף יש לי עור מאד מאד שמן ושום קרם לא עוזר. אני מיואשת. ניסיתח טיפולי פנים ,אך אני מאד רגישה לכאב ובפעם אחרונה בטיפול פנים התעלפתי. האם תוכלי להמליץ לי מה לעשות ובאיזה תכשירים להשתמש. אציין ש משקלי תקין. סליחה על אורך ההודעה. תודה ושנה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקנה בגיל 30

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה בגיל 30

    אורית בן יהודה
    24/09/2008

    הי י:) ברוכה הבאה לפורום

    ראשית ברצוני לאחל לך שתזכי בהריון המיוחל במהרה.

    את עוברת תהליך הדורש המון כוחות נפשיים (טיפולי פוריות) וגרם למתח רב , דבר

    שבפני עצמו מחמיר את מצב האקנה.

    את סובלת משחלות פוליסטיות מצב בו ההורמונים האנדרוגנים(הורמונים זיכריים) דומיננטים יותר

    וגורמים לבעיות שונות ,החל משיעור יתר ,אקנה וכמו אצלך בעיות פוריות.

    הפסקת נטילת הגלולות כשלעצמה ,מייד מחמירה אקנה הורמונאלי במי שסובלת משחלות

    פוליציסטיות, בנוסף את מקבלת זריקות פיורגון המכילות אסטרוגן ופרוגסטרון , אני לא

    יודעת את המינון , אך זה מסביר את מצב העור שלך הסובל מההורמונים הרבים המציפים את גופך.

    טיפול מצויין המתאים לאקנה הורמונאלי בכל גיל , הוא בחומר הנקרא אזלק, ומוצריו הנלוים.

    החומצה האזלאית בשימוש נכון מפחיתה את הפרשת החלב(שומן, נקודות שחורות) בכ40 אחוז.

    ממש בתחילת הטיפול יכולה להיות מעט החמרה במצב העור. האזלק מיבש את העור מהפנים

    כלפי חוץ, זאת אומרת שבתחילת הטיפול העור יכול להיות מעט יותר שמן ועם יותר פצעים

    אך לזמן קצר. לכן למרות הטראומה מטיפול הפנים, חשוב שתמצאי קוסמטיקאית טובה וסבלנית

    שתעבוד איתך בעדינות ובהדרגתיות ותנקז את הנקודות השחורות, הגורמות לפצעי הבגרות.

    בנוסף כל עוד את לא בהריון ניתן לעבור טיפולים בקרן אור המשמידה את החיידקים הגורמים

    לאקנה. ניתן גם לטפל באמצעות קרח יבש - מצויין לאקנה!

    בנוסף ובשילוב הטיפול שהמלצתי עליו, באישור רופא רצוי להמשיך לקחת מינוציקלין עד להריון .

    טיפול משולב תמיד מביא לתוצאות טובות יותר.



    בברכת שנה טובה גם לך.

    אורית בן יהודה אורמדיקס






    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לפרונקלים

    אורית בן יהודה
    25/09/2008

    אלה היי:)

    בקשר לפרונקלים , ישנה משחה במרשם רופא הנקראת איכטימול ,משחה בצבע שחור ,מניחים מעט

    ממנה על הפרונקל והיא גורמת לדלקת להתנקז החוצה.

    בקשי מרשם מרופא עור , בנוסף למינוציקלין.

    בהצלחה ושנה טובה אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו