עוד משהו קטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עוד משהו קטן
    חן
    25/09/2008

    תודה על עזרתך. אך האם התכשיר "bright" כפי שציינת, יכול או עלול לגרום לנזק לעור?? פשוט כי העור שלי גם ככה די רגיש לכל מיני קרמים. אבל שימוש בקרם הגנה נעשה אצלי באופן יומיומי. האם אפשר לנסות את הקרם בלי דאגה? תודה רבה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד משהו קטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחן:"bright ",

    אורית בן יהודה
    26/09/2008

    היי חן:)

    כדי לפתור בעיות של פוסט אקנה (פצעי בגרות) ,כפי שכתבת כתמים בעור : חומים ואדומים,

    וכן לשפר את מרקם העור באופן כללי, כדי שיראה אחיד, עלייך להשתמש בחומרים פעילים.

    גם איזומד ששאלת עליו בתחילה ,הוא תכשיר רפואי להבהרה של כתמים חומים בעור.

    היכול לגרום לגרוי העור, אך יפתור רק חלק מהבעיה, התכשיר נקנה ללא מרשם ומכיל 4%

    הידרוקינון וכאן אין לך הדרכה צמודה של קוסמטיקאית שתאבחן את עורך נכונה ותדריך אותך.

    גם בעור רגיש מאוד ניתן להשתמש ב "bright ",בהדרכה של קוסמטיקאית פרא רפואית

    טובה ,שתדריך אותך איך להתרגל לתכשיר בהדרגה וללא גירויים .וניתן לעשות זאת!

    אפשר להשתמש בתכשיר ללא דאגה והתוצאות מרשימות.

    ברצוני להדגיש את חשיבות קרם ההגנה מספר פעמים ביום,!

    שיהיה בהצלחה.

    שנה טובה

    אורית בן יהודה אורמדיקס









    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו