הסרת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער
    בל
    05/10/2008

    שלום רב, שאלתי היא בנוגע להסרת שיער, רציתי לדעת באיזו טכנולוגיה ומכשיר אתם משתמשים במכון ומה הם היתרונות שלו. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער

    אורית בן יהודה
    06/10/2008

    היי:) ברוכה הבאה לפורום

    אנו משתמשים במכשיר L600 , יתרונו בכך שניתן להתאים את צבע העור וסוג השיער עבה/דק,

    סוג השיער משתנה מטיפול לטיפול והשיער הנותר נעשה דק יותר ויותר מטיפול לטיפול.

    להבדיל מליזר ומכשירים אחרים, לכן הרבה מכונים גדולים מחזיקים מספר מכשירים.

    במכשיר זה ניתן להתאים את אורך גל האור , כך שיותאם במדוייק לזמן הטיפול הנתון ומצב

    השיערה.

    כך מפיקים את המירב מטיפול הסרת השיער ומתקבלת הצלחה מירבית.

    ישנם אזורים הורמונאלים , או שיער שאינו ניתן לטיפול, בI.P.L

    במקרים אלו מבצעים אפילצייה.

    אנו משתמשים גם במכשיר קריטל הוא מתאים במיוחד לשיערות עבות וקשות כמו אצל

    גברים , לפעמים אנו משלבים בטיפול את שני המכשירים.

    חסרונו של הקריסטל הוא זמן העבודה הארוך , במכשיר זה צריך לעבור פעמיים על אותו

    מקום כדי להשיג תוצאה את אותה התוצאה.

    לשם התאמת הטיפול המתאים לך דרוש ואבחון.

    מקווה שעניתי על שאלתך.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו