כתמי שמש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כתמי שמש
    אושרת
    07/10/2008

    אורית שלום,לאחרונה הופיעו על הידיים ועל הפנים שלי מה שמכונה כתמי שמש,הגיל שלי 66 שנה שאלתי היא :האם אפשר להורידם או להעלימם ? והאם הכתמים האלה מסוכני ? תודה מראש אושרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כתמי שמש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתמי שמש

    אורית בן יהודה
    07/10/2008

    היי אושרת:)

    ברוכה הבאה לפורום.

    כתמי גיל כתוצאה משמש , אינם מסוכנים, אך יש צורך בהגנה על העור עם מסננן קרינה !להבדיל

    מנקודות חן ששינו את צורתם וניתן לראות על העור בנקודות אלו גבולות לא אחידים עם שינויי צבע

    . נקודות אלו עלולות להיות מלנומה(סרטן עור),.

    באופן כללי לאנשים עם ריבוי נקודות חן מומלץ לעבור בדיקה ומעקב אצל דרמטולוג .

    גם אנשים ששהו בשמש הרבה במשך חייהם רצוי שיבדקו , אבחון מוקדם מציל חיים!


    לא תמיד את יכולה לאבחן לבדך מה הם כתמי שמש ומה עלול להיות נקודה ששינתה את צורתה..

    גם קוסמטיקאית פרא רפואית מנוסה תוכל להבדיל בין השניים , בשביל כך דרוש אבחון מדוייק.

    לגבי טיפול והבהרה של כתמי שמש שאינם מסוכנים , ישנם כיום חומרים מצויינים שיכולים

    להבהיר כתמי שמש (פיגמנטציה), לא תמיד להעלימם .

    ניתן לעשות איבחון ב wood lamp מכשיר בעזרתו ניתן לראות את עומק הכתם באפידרמיס

    ולפי כך ניתן להתאים תוכנית טיפול בייתית . בעזרת מכשיר זה הקוסמטיקאית יכולה לבנות

    לך תוכנית טיפול במכון , הכוללת חומרים פעילים להבהרה יחד עם הנשלה קלה והדרגתית של תאי

    עור ועידוד בניית תאים חדשים ובריאים יותר, ניתן לעשות זאת ע"י חומרים פעילים ושילוב של

    פילינג יהלום , זהוא תהליך שאינו מגביל אותך, הקילוף הוא עדן ואינו נראה לעיין, כך שאת יכולה

    להמשיך את חייך ללא הגבלה, תהליך זה אף מסייע בחדירת החומרים הפעילים לעור ותורם

    להבהרת הכתמים וגם לרענון כללי של העור המקבל ברק נהדר.

    אופצייה נוספת היא פילינג עמוק אצל רופא עור או פלסטיקאי, זהו תהליך חודרני שיכול להעלים את

    הכתמים , לאחר ביצוע פילנג כזה צריך להמשיך ולהשתמש בחומרים פעילים כדי לשמור על התוצאה

    אך תהליך זה אינו מתאים לכל אחת.

    . אבחון יעזור לך להחליט.

    הבהרת העור בידיים אפשרית אך יותר קשה.

    בכל מקרה אני מדגישה שוב את חשיבות קרם ההגנה!

    מקוה שעזרתי.

    שנה טובה וגמר חתימה טובה.

    אורית בן יהודה אורמדיקס.





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו