שאלה חשובה בקשר לעור שומני..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה בקשר לעור שומני..
    עדי גרינברג
    07/10/2008

    שלום רב... אני בן 21 ויש לי בעיה בעור, העור אחרי חצי יום אפילו קצת פחות מתחיל להיות מבריק וזה ממש לא מחמיא אני משתמש בתכשיר סבון פנים קלין אנד קליר לניקוי עמוק ומי פנים לניקוי שחורים גם של קלין אנד קליר וזה לא ממש עוזר לי השומן ממשיך להצטבר על הפנים במשך היום רציתי לדעת איך אני יכול להעלים אותו איזה תכשיר אני צריך להשתמש או תכשירים... ועוד שאלה קטנה בשביל לסגור נקבוביות טוב להשתמש במיי פנים???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה עור שומני

    אורית בן יהודה
    07/10/2008

    היי עדי:)

    ברןך הבא לפורום.

    עור שמפריש שומן כמו שלך צריך טיפול עם חומרים פעילים יותר ממה שאתה משתמש.

    למשל חומר בשם אזלק המכיל חומצה אזלאית ,המפחיתה את הפרשת השומן בכ 40%

    בשימוש קבוע., בנוסף לזה סבון ומי פנים של אותה חברה (חווה זינגבוים, קוסמטיקה פרא רפואית).

    ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות שלמדו במכללה לקוסמטיקה פרא רפואית של חווה.

    בשביל לסגור נקבוביות, אתה צריך מסיכה מכווצת , או חומר בשם ליין קונטרול של

    אותה חברה שהזכרתי קודם.החומר מכיל DMAE - ישנן הוכחות קליניות שהחומר הזה מסייע בכיווץ

    הנקבוביות.

    מקווה שעזרתי.

    גמר חתימה טובה.

    אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו